ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 22:42
MENU CLOSE

Koρωνοϊός-σούπερ μάρκετ: Τα 3 προϊόντα που αύξησαν τις πωλήσεις τους ως 518% και η κονσέρβα που... ξεπούλησε

27.03.2020 08:17

 

Τις τρεις πρώτες εβδομάδες από την εμφάνιση του ιού στη χώρα μας, δηλαδή το διάστημα από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση 35,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, με τον τζίρο από 340 βασικές κατηγορίες προϊόντων να πλησιάζει το μισό δισεκατομμύριο, στα 464,76 εκατ. ευρώ, από 341,95 εκατ. ευρώ το 2019.

H εκτόξευση των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ λόγω κορωνοϊού είχε ως συνέπεια να αλλάξει συνολικά η εικόνα για τον τζίρο στον κλάδο. Ετσι, ενώ ο Ιανουάριος είχε κλείσει με μια σχετικά χαμηλή αύξηση του τζίρου, 3,4% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2019, και τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Φεβρουαρίου οι πωλήσεις σημείωναν ασθενικούς ρυθμούς ανάπτυξης (2,8%, 1,6% και 0,8%), η συνέχεια ήταν πέραν οποιωνδήποτε προβλέψεων. Συνολικά οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ από τις αρχές του έτους έως τις 15 Μαρτίου 2020 καταγράφουν συνολική αύξηση 12,1%.

Την τρίτη εβδομάδα με κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων πάνω από 100% σε 19 κατηγορίες προϊόντων, ενώ σε 60 κατηγορίες προϊόντων η αύξηση των πωλήσεων σε ετήσια βάση ήταν άνω του 51%. Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέλαβαν τα υγρομάντιλα (518,3%), το οινόπνευμα (457%) και τα αντιβακτηριακά μαντίλια (402,7%), ενώ σχεδόν διπλασιάστηκαν (αύξηση 98,6%) ακόμη και οι πωλήσεις του τόνου σε κονσέρβα.

Πηγή Kαθημερινή

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 22:41
Exit mobile version