Το 67% των ερωτώμενων δήλωσε πως παρακολουθεί περισσότερες ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερο εκπομπές σε υπηρεσίες streaming, όπως το Netflix. Διαφορές καταγράφονται στις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Οι ηλικίες 16 – 23 ετών δαπανούν περισσότερο χρόνο για υπηρεσίες μηνυμάτων (62%), ενώ οι Millennials (24 – 37 ετών) παρακολουθούν περισσότερες ταινίες σε απευθείας σύνδεση (58%). Επίσης, η γενικά Gen X (38 – 56 ετών) ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια (52%), ενώ οι baby boomers (57 – 64 ετών) παρακολουθούν περισσότερες τηλεοπτικές εκπομπές (51%). Χαμένος στη νέα κατάσταση, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η μουσική, καθώς η ακρόαση στις περισσότερες χώρες ήταν συνυφασμένη με τις μετακινήσεις.
Μεγάλη αύξηση παρουσιάζει η θέαση στην παραδοσιακή τηλεοπτική συσκευή, ακόμη και σε ηλικίες που έως πρόσφατα ήταν μηδαμινή. Σύμφωνα με την έρευνα, το 2019 κατά μέσο όρο η θέαση TV παγκοσμίως ήταν περίπου δύο ώρες. Σήμερα καταγράφεται μεγάλη αύξηση της διάρκειας θέασης, αν και οι νέοι απαντούν πως βλέπουν παράλληλα και σε δεύτερη συσκευή online περιεχόμενο.
Πηγή: typologies.gr