ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 21:23
MENU CLOSE

Αύξηση 31% και τζίρος 1,2 δισ. ευρώ για τα σούπερ μάρκετ την περίοδο του κορωνοϊού

30.04.2020 15:41

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, που παραθέτει το insider.gr η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελείωσε στις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή άγγιξε το 32,8%.

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (29,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (44% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (33,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 450,2%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 346%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 293,9% και το οινόπνευμα με αύξηση 289%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελείωσε στις 19 Απριλίου, δηλαδή τη Μεγάλη εβδομάδα, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, αγγίζει το 32,8% ενώ οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ανήλθαν σε 161,08 εκατ. ευρώ έναντι 121,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (20,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 10,4%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 66,9%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 455,4%, τα μπισκότα σαβουαγιάρ, με αύξηση 341,2%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 279,9%, ο εξοπλισμός παιδικής ζωγραφικής με αύξηση 265,5%, καθώς επίσης και τα παιχνίδια με αύξηση 236%.

ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 21:22
Exit mobile version