Στην πρώτη περίπτωση, οι νέοι από τα 17 έως τα 24, ενημερώνονται κατά 40,1% από τα ηλεκτρονικά μέσα, έναντι του 29,6% που αποσπά η τηλεόραση και του 12,2% που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα. Αίσθηση προκαλεί το στοιχείο ότι σε αυτό το ηλικιακό κοινό, η ενημέρωση από ραδιόφωνο και εφημερίδες είναι μηδενικό.
Στη δεύτερη περίπτωση, για τις ηλικίες από τα 25 έως 39, τα digital μέσα αποσπούν ποσοστό 41,2% στην ενημέρωση, με την τηλεόραση να βρίσκεται στο 24,5%, τα κοινωνικά δίκτυα στο 13,4% το ραδιόφωνο στο 2,4% και τις εφημερίδες στο 1,5%.
Από την άλλη πλευρά, η τηλεόραση προτιμάται από εκείνους που διαθέτουν μόνο πρωτοβάθμια εκπαίδευση (80,4%) ή έχουν ηλικία άνω των 65 ετών (77,3%). Σε αυτές τις κατηγορίες η εμβέλεια των ηλεκτρονικών μέσων είναι χαμηλή, με τα ποσοστά να διαμορφώνονται στο 2,3% και 4% αντίστοιχα.