Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.
«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.
Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.