Σούπερ Μάρκετ: Οι Έλληνες γίνονται περισσότερο «Γερμανοί» και λιγότερο «Ιταλοί» αγοράζοντας private label
01.06.2020
14:32
Μερίδια προϊόντων Private Label το 2016
Σύμφωνα με άρθρο του News247.gr στο παραπάνω ποσοστό για την Ελλάδα δεν συμπεριλαμβάνονται στοιχεία από την Lidl όπου ως γνωστόν έχει ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το κομμάτι των private label. Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen που πραγματοποιεί τις μετρήσεις αν προσθέτονταν και η γερμανική αλυσίδα το ποσοστό εκτιμάται στο 25,8 για το 2016 και στο 25,3% για το 2017.
Τα πλέον πρόσφατα στοιχεία (σύνολο 2019) έδειξαν μία σαφή στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς τα προϊόντα private label καθώς η άνοδος μέσα στην τριετία (χωρίς τα Lidl) ήταν πάνω από 50%. Έτσι από το 20% το 2016 φθάσαμε στο 31,5% αφήνοντας πίσω σχεδόν δέκα μονάδες την Ιταλία (22,3%) να υπερασπίζεται τα επώνυμα προϊόντα και πλησιάζοντας περισσότερο την Γερμανία (43,1%) που θεωρείται από τα κάστρα την κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Μερίδια προϊόντων Private Label το 2019
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της PLMA, Brian Sharoff, τα στατιστικά της Nielsen αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές συνθήκες των Ευρωπαίων πριν από το χτύπημα του κορονοϊού ενώ οι μετρήσεις του 2020 και η επίδραση της πανδημίας θα καταγράψουν πιθανόν περαιτέρω ενδυνάμωση των private label.