Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας είναι... δανεισμένο από εταιρεία καλλυντικών (Photo)
05.06.2020
16:04
Ωστόσο, σύμφωνα με βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, το σλόγκαν δεν είναι και τόσο… πρωτότυπο, αλλά προέρχεται από αντηλιακά προϊόντα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.
Συγκεκριμένα, ο Μάριος Κάτσης, βουλευτής Θεσπρωτίας του κόμματος της μείζονος αντιπολίτευσης, έγραψε στο Twitter, ανεβάζοντας και τη φωτογραφία του «επίμαχου» προϊόντος:
«Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται…
Πόσο πληρώθηκε είπαμε;».
Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται…
Πόσο πληρώθηκε είπαμε;#state_of_mind#ΝΔ_απατεωνες#summertime #κυβερνηση_Μητσοτακη#τουρισμος pic.twitter.com/kAdZLtsQvc— Marios Katsis (@marios_katsis) June 5, 2020
Επίσης, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013
Το έχει κατοχυρώσει άλλος, στις ΗΠΑ ως διεθνές εμπορικό σήμα, από το 2013. pic.twitter.com/GiWTFmctrP
— Sotiropoulos (@Sotiropoulos) June 5, 2020