Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αλλαγές στο τοπίο της κινητής τηλεφωνίας φέρνει ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, κάθε συνδρομητής θα μπορεί να προχωρήσει στη διακοπή του συνόλου των υπηρεσιών πακέτου συμβολαίου χωρίς την καταβολή αποζημίωσης, στην περίπτωση που δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις ποιότητας ακόμα και σε μία από τις υπηρεσίες του πακέτου από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
Όπως αναφέρει ο νέος κανονισμός, «εάν ο συνδρομητής λαμβάνει δέσμη υπηρεσιών από έναν πάροχο και θέλει να καταγγείλει μία υπηρεσία της δέσμης πριν από τη λήξη της συμφωνημένης διάρκειας της σύμβασης, για λόγους αδυναμίας συμμόρφωσης με τη σύμβαση ή αδυναμίας παροχής της υπηρεσίας, τότε μπορεί να καταγγείλει αζημίως το σύνολο υπηρεσιών της δέσμης».
Επίσης ο νέος κανονισμός προβλέπει την απλοποίηση της διαδικασίας υπολογισμού του τέλους πρόωρης διακοπής όταν ο συνδρομητής διακόψει τη σύμβασή του πριν από την παρέλευση του ορισμένου χρόνου του συμβολαίου του, μέσω του υπολογισμού του σε τιμές της πραγματικής και όχι ονομαστικής χρέωσης.
Ακόμη, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να συμφωνήσει με τον πάροχο τη διακοπή της παροχής υπηρεσιών όταν η χρέωση φτάσει ένα προκαθορισμένο ανώτατο ποσό. Το ύψος του ανώτατου ποσού μειώνεται στα 100 ευρώ από 150 που ίσχυε μέχρι τώρα για μηνιαίους λογαριασμούς και στα 200 από 300 για τους διμηνιαίους λογαριασμούς.
Οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα να καταγγέλλουν τη σύμβαση οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν τα τέλη λήψης των υπηρεσιών που έλαβαν για την περίοδο που έτρεχε το δικαίωμα άσκησης της καταγγελίας για κάθε σύμβαση ορισμένου χρόνου, η οποία τρέπεται, μετά τη λήξη της χρονικής διάρκεια ισχύος της, σε αορίστου χρόνου, και όταν τυχόν από την ίδια τη σύμβαση ή τη νομοθεσία προβλέπεται αυτόματη παράταση χρονικής ισχύος σύμβασης ορισμένου χρόνου.
Μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία καταγγελίας της σύμβασης ο πάροχος οφείλει να διακόψει τις υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, στις υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο και διαπροσωπικών επικοινωνιών βάσει αριθμών, η διακοπή της υπηρεσίας γίνεται εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της καταγγελίας της σύμβασης, εκτός αν ο συνδρομητής ζητήσει η διακοπή να γίνει σε συγκεκριμένο χρόνο.
Ο συνδρομητής καταθέτει το αίτημα καταγγελίας της σύμβασης στα καταστήματα του παρόχου ή το αποστέλλει με επιστολή ταχυδρομικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά το αίτημά του, επισυνάπτοντας αντίγραφο δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου.
Ο πάροχος ορίζει το τέλος πρόωρης διακοπής ενός συμβολαίου μετά την καταγγελία μιας σύμβασης ορισμένου χρόνου. Ωστόσο, το τέλος πρόωρης διακοπής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα παρακάτω ποσά ανά περίπτωση:
Αθήνα: Μία πόλη με πολλά κρυμμένα μυστικά (Photos/Video)
Εκνευρισμός στο ΚΙΝΑΛ με την Εύα Καϊλή
Έρευνα: Καλά τα… νέα για όσους τρώνε ζυμαρικά – Ποια ποσότητα είναι η σωστή ανά σερβίρισμα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.