ΠΕΜΠΤΗ 30.05.2024 01:01
MENU CLOSE

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Γιατί κόλλησε πάλι το ...Ασημένιο Βέλος

08.09.2021 08:47

Νέα καθυστέρηση για το περίφημο «Ασημένιο Βέλος» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι συρμοί διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά προκειμένου να ενταχθούν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με εξαίρεση ένα.

Πρόκειται για συσκευές αμμοδιασποράς, οι οποίες ενεργοποιούνται σε έκτακτες συνθήκες όταν απαιτείται η διασπορά άμμου στις ράγες προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή κυκλοφορία του συρμού.

Η εν λόγω συσκευή τοποθετείται στο κάτω μέρος του τρένου και ελευθερώνεται προκειμένου το τρένο να μπορεί να κινηθεί σε συνθήκες υγρασίας, παγετού ή έντονης χιονόπτωσης και κυρίως σε σημεία του δικτύου που βρίσκονται υπό κλίση.

Το γεγονός ότι τα τρένα δεν διαθέτουν τις συσκευές αυτές δεν επιτρέπει στη ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) να δώσει την πολυπόθητη πιστοποίηση στους τρεις ανασκευασμένους συρμούς των ιταλικών σιδηροδρόμων.

Πληροφορίες της Καθημερινής αναφέρουν ότι μπορεί το κόστος τοποθέτησης του συστήματος αμμοδιασποράς να μην είναι μεγάλο, ωστόσο σε περίπτωση που προκριθεί αυτή η λύση, η μετασκευή που θα απαιτηθεί θα διαρκέσει μερικούς μήνες, μεταθέτοντας ακόμα περισσότερο την έναρξη των γρήγορων δρομολογίων.

Ωστόσο υπάρχουν ενδείξεις ότι οι συγκεκριμένοι συρμοί δεν μπορούν λόγω της γεωμετρίας τους να υποδεχθούν το εν λόγω σύστημα.

Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι παραπάνω ενδείξεις, οι έως τώρα σκέψεις θέλουν την ανάθεση για τον επανέλεγχο των συρμών σε ανεξάρτητο ευρωπαϊκό, ενδεχομένως, οργανισμό πιστοποίησης.

Διαβάστε επίσης

Η κυβέρνηση τρέχει τον εμβολιασμό των εφήβων αλλά δεν προλαβαίνει να χτίσει το τείχος ανοσίας

Μίκης Θεοδωράκης: Σε λαϊκό προσκύνημα και στα Χανιά η σορός του

Ψηφίστηκε η τροπολογία για αναστολές υγειονομικών και πλαστά πιστοποιητικά – «Οχι» από ΣΥΡΙΖΑ, απείχε το ΚΙΝΑΛ

ΠΕΜΠΤΗ 30.05.2024 01:00
Exit mobile version