Γελοιότητες με τις μετρήσεις τηλεθέασης των καναλιών
Αυτή η απύθμενη ελαφρότητα των γραφείων τύπου (ορισμένων) καναλιών, δεν έχει πράγματι όριο.
Άλλος μετράει τα εμπορικά κοινά, άλλος μετράει το σύνολο, άλλος μετράει τα τέταρτα, άλλος τα τελειώματα. Τα διαβάζει κάποιος, και βλέπει τους ανούσιους διαγκωνισμούς λες και ενδιαφέρεται ο τηλεθεατής ποιος προηγείται 0,4 και ποιος χάνει με 0,3.
Αν απευθύνονται στις διαφημιστικές, εκείνες ξέρουν πολύ καλά και τα συν και τα πλην του καθενός και τα ειδικά κοινά και τα γενικά κοινά.
Ας φροντίσουν λοιπόν οι μέτοχοι των καναλιών και κάποιοι από τους διευθυντές, να σταματήσει αυτή η γελοιότητα που τους εκθέτει όλους.
Γίνονται κατά το κοινώς λεγόμενο, ρόμπα.
Διαβάστε επίσης:
Μπλόκο σε τρεις Ρώσους ολιγάρχες από ελληνικές τράπεζες
Το plan Β της κυβέρνησης στα ενεργειακά και το εκλογικό ρίσκο
Το «κανόνι» από παρόχους ηλεκτρικού και το… μπαμ από μεγάλο deal στην ενέργεια