search
ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 13:11
MENU CLOSE

«Σπαζοκεφαλιά» η διαφημιστική πίτα στη τηλεόραση – Η πρόκληση της επόμενης σεζόν

14.06.2022 10:14
diafimisi_kanalia_new

Ανεξάρτητα από τις υλοποιήσεις των σχεδιασμών και τον δημιουργικό οργασμό του διαστήματος που διανύουμε για να είναι όλα στη θέση του την τηλεοπτική σεζόν 2022-2023 τα κανάλια έχουν να αντιμετωπίσουν μια άλλη πρόκληση.

Το μέγεθος της διαφημιστικής πίτας, το οποίο για τρίτο συνεχόμενο μήνα εμφάνισε αρνητικό πρόσημο, έχει προκαλέσει προβληματισμό, έχει πυροδοτήσει εσωτερικές συζητήσεις αλλά και «άνοιγμα» μιας κουβέντας για τις κινήσεις που θα μπορούν να γίνουν για την αντιστροφή του κλίματος σε συνολικό επίπεδο.

Σε αυτή τη χρονική στιγμή, συνεκτιμώντας την πιθανότητα εκλογικής διαδικασίας το φθινόπωρο, οι σταθμοί εξετάζουν το «ψαλίδισμα» του χρόνου ως ένα μέτρο ανάσχεσης της διαφημιστικής καθίζησης.

Χρονικές «ανάσες» μεγαλύτερης διάρκειας

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι στο τραπέζι έπεσε η πρόταση αφενός η έναρξη της σεζόν να γίνει σε μεταγενέστερη, από τις προηγούμενες χρονιές, ημερομηνία και αφετέρου το «διάλειμμα» που συνήθως είναι ταυτόσημο χρονικά με την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς να έχει διάρκεια μεγαλύτερη από ότι φέτος -ειδικά στο «φιλέτο» της τηλεθέασης, το prime time, δεν «σφύριξε» ποτέ «ημίχρονο»- και να διαρκέσει όπως συνηθιζόταν στο παρελθόν.

Ένα τέτοιο μέτρο αν τύχη κοινής αποδοχής  και τηρηθεί θα διατηρήσει στα αποθεματικά κάθε καναλιού περι τα δύο εκατ. ευρώ εκτιμούν ειδικοί της μιντιακής αγοράς.

Με περίσκεψη έχει εκφραστεί και βελτιωμένη εκδοχή του μέτρου με την προσθήκη ενός ακόμη στοιχείου. Δηλαδή η σεζόν να μην ολοκληρώνεται μέσα προς τέλη Ιουλίου, όπως για παράδειγμα φέτος, αλλά νωρίτερα.

Άλλωστε η άρση των περιοριστικών μέτρων που όριζαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και οι πρώιμες υψηλές θερμοκρασίες του Μαΐου αποτυπώθηκαν στις αποδόσεις των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των διαφημίσεων κατά συνέπεια.

Ο Ιούνιος θεωρείται πως θα «κλείσει» με επίσης αρνητικό πρόσημο και καταβάλλονται υπερεντατικές προσπάθειες το ποσοστό απωλειών να είναι στο μισό του Μαΐου (αναφέρεται ότι ο πέμπτος του ΄22 έκλεισε με -10%) και η «ψαλίδα» σε σύγκριση με τον Ιούνιο ’21 να περιοριστεί στις πέντε μονάδες διαφορά.

Διαβάστε επίσης:

Νικόλαος Δεληγιώργης: Πέθανε ο εκδότης των περιοδικών «Μανίνα» και «Δυναμικό Αγόρι»

Αντώνης Πανούτσος: «Έχω δεχθεί απειλές στο επάγγελμά μου, αλλά τι να κάνω; Ιππασία;» (Video)

Netflix: Ανανεώθηκε για 2η σεζόν τo «Squid Game»

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 13:11