search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10.05.2024 17:15
MENU CLOSE

Τζένιφερ Λόπεζ: Γιατί η απόλυτη «τριπλή απειλή» είναι η πιο υποτιμημένη σταρ του θεάματος (photos/videos)

27.09.2022 17:25
jlo6
credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Είκοσι χρόνια αφότου κυκλοφόρησε το τραγούδι που την εδραίωσε ως σταρ, η Τζένιφερ Λόπεζ, η απόλυτη «τριπλή απειλή» – ως ηθοποιός, ερμηνεύτρια και χορεύτρια – εξακολουθεί να μην απολαμβάνει τις δάφνες που της αρμόζουν, εκτιμά η Λόρα Μάρτιν, του BBC.

Τραγούδησε τον στίχο «Don’t be fooled by the rocks that I got» σε οποιοδήποτε παιδί της χιλιετίας και θα απαντήσει: «I’m still, I’m still, Jenny From The Block». Ήταν Σεπτέμβριος του 2002 όταν κυκλοφόρησε το κομμάτι αυτό, που έχει κάνει 162 εκατομμύρια ανθρώπους να το αναζητούν στο YouTube – και συνεχίζει να μετράει…

Ακολούθησαν κι άλλες μεγάλες επιτυχίες για την Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία παρότι πλέον είναι μια πολυδιάστατη σταρ, εξακολουθεί να θυμίζει στους φίλους της ότι είναι… το κορίτσι της διπλανής πόρτας.

credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Το τραγούδι που είναι το πρώτο στο τρίτο άλμπουμ της, το «This is Me… Then» ήταν μια δημιουργία του Αντρέ Ντεγιό, που εμπνεύστηκε από την εφ’ όλης συνέντευξη που έδωσε η Τζένιφερ Λόπεζ στην Όπρα Γουίνφρεϊ.

«Στην αρχή είχε τον τίτλο “Η Τζένι από το Μπρονξ”. Αλλά αυτό άλλαξε στο τέλος. Ήθελα να της δώσω ένα νέο παρατσούκλι, όπως το  J-Lo (που είχε χρησιμοποιήσει ως τίτλο στο δεύτερο άλμπουμ) και αναρωτιόμουν αν θα της άρεσε να την αποκαλούν Τζένι», λέει στο BBC Culture ο Ντεγιό. Ήταν ένα αυτοβιογραφικό τραγούδι για την Λόπεζ, δεύτερης γενιάς μετανάστρια από το Πουέρτο Ρίκο, που μεγάλωσε στο Μπρονξ κι αυτό αναφέρεται 29 φορές στο τραγούδι. «Οι άνθρωποι θέλουν να υποστηρίζουν τοποθεσίες, όπως και ανθρώπους, γι’ αυτό ένοιωσα ότι θα υπήρχε διασύνδεση της Τζένιφερ και του Μπρονξ». Ήταν επίσης μια άμεση σύνδεση της σπουδαίας ερμηνεύτριας με τις ρίζες της, την κληρονομιά της, κάτι που την έχει καθορίσει. Το τραγούδι αυτό έμεινε 16 εβδομάδες στις επιτυχίες του Billboard.

Η Τζένιφερ Λόπεζ θεωρείται πλέον μία από τις σημαντικότερες στον χώρο του θεάματος, έχει μπει στην τρίτη δεκαετία της καριέρας της, έχει πουλήσει 80 εκατομμύρια δίσκους, έχει ηχογραφήσει οκτώ άλμπουμ και έχει παίξει σε πάνω από 40 ταινίες. Κι όμως, λέει η Λόρα Μάρτιν, αυτή η σταρ εξακολουθεί να μην έχει δρέψει τις δάφνες που θα έπρεπε.

Αυτό φάνηκε σε ένα πρόσφατο ντοκιμαντέρ του Netflix, που την ακολουθεί στη διάρκεια μίας περιόδου με πολλές υποχρεώσεις, το 2019 και 2020, όταν πήρε ένα ρόλο στην ταινία «Hustlers» και εμφανίστηκε στο σόου του Super Bowl το 2020. Κι ενώ οι φίλοι της θα περίμεναν να «καθίσει» πάνω σε αυτές τις σημαντικές επιτυχίες, δεν είναι μεταξύ των υποψηφίων για Όσκαρ για την ερμηνεία στην ταινία «Hustlers», όπως περίμεναν πολλοί και υποχρεώθηκε να μοιραστεί το σόου στον τελικό του Super Bowl με τη Σακίρα. Γι’ αυτό το σόου η Λόπεζ λέει πως «ήταν η χειρότερη ιδέα στον κόσμο να έχεις δύο ανθρώπους στη σκηνή στο Super Bowl». Γι’ αυτό στο ντοκιμαντέρ μπαίνει το ζήτημα μήπως τελικά η Τζένιφερ Λόπεζ είναι η πλέον υποτιμημένη σταρ στη βιομηχανία του θεάματος.

Από την εφηβεία της, η Τζένιφερ Λόπεζ λέει ότι έδινε μάχες για να τα καταφέρει. Στην αρχή έπρεπε να πείσει τους γονείς της ότι άξιζε να μην συνεχίσει τις σπουδές της –ήθελε να γίνει δικηγόρος– και να ασχοληθεί με τη βιομηχανία του θεάματος. Πήρε κάποιους δεύτερους ρόλους σε τηλεοπτικά σόου, μέχρι να φτάσει σε δύο σημαντικές εμφανίσει, το 1995 στο θρίλερ «Money Train» και ένα χρόνο αργότερα στην κομεντί «Jack», δίπλα στον Ρόμπιν Γουίλιαμς. Ακολούθησε, το 1997, ο ρόλος της στην ταινία «Selena», όπου υποδύθηκε την μεξικανο-αμερικάνα τραγουδίστρια Σελίνα Κιντανίγια-Πέρεζ, η οποία δολοφονήθηκε σε ηλικία 23 χρόνων. Ήταν ένας ρόλος που αναφερόταν σε μία σταρ την οποία είχε ως πρότυπο η ίδια η Τζένιφερ Λόπεζ.

Η ταινία αυτή απέφερε ένα εκατομμύριο δολάρια στη Λόπεζ -ήταν η πρώτη Λατίνα που κατάφερε κάτι τέτοιο– και σίγουρα καθόρισε την καριέρα της.  «Η πραγματική δύναμη που βράζει η Τζένιφερ δείχνει τα χαρίσματά της. Δεν μπορείς να πάρεις τα μάτια από πάνω της όταν παίζεται η ταινία. Αυτός ο ρόλος ήταν σπουδαίος γιατί την έφερε στο ίδιο επίπεδο με την αγαπημένη Λατίνα σταρ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι κι εκείνη ήταν μία σταρ σε διαδικασία διαμόρφωσης και τόνισε την λατινοαμερικάνικη ταυτότητά της», λέει η Έλεν Τζόουνς, κριτικός κινηματογράφου και ραδιοφωνική παραγωγός στο BBC.

Ο διευθυντής παραγωγής της ταινίας, Γκρέγκορι Νάβα, λέει ότι καθώς γύριζε μία σκηνή με την εμφάνιση της Κιντανίγια-Πέρεζ σε ένα κοινό 35.000 ανθρώπων, στο Χιούστον, η Τζένιφερ Λόπεζ «πήρε την ιδέα να κάνει μουσική καριέρα, γιατί πριν από αυτή τη σκηνή δεν το είχε σκεφτεί».

Ωστόσο, η μεγάλη επιτυχία της ήταν τον Ιούνιο του 1999, με το άλμπουμ «On the 6», όταν έκανε ντεμπούτο με το τραγούδι «If You Had My Love», που ανέβηκε στο νούμερο 1 στις ΗΠΑ. Στο εξώφυλλο η Τζένιφερ Λόπεζ φωτογραφήθηκε ατημέλητη, με τα μαλλιά της αλογο-ουρά, δίνοντας την εικόνα του κοριτσιού της διπλανής πόρτας, σε αντίθεση με την εικόνα του κοριτσιού που τριγυρνούσε από το ένα πάρτι στο άλλο.

credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Εκτός από την εικόνα, αυτό που εκτίμησαν οι κριτικοί της μουσικής βιομηχανίας ήταν η αντίληψή της για τα φωνητικά. «Αντί για φωνητικά πυροτεχνήματα η Λόπεζ προτιμά το μουρμούρισμα της R&B… με τρόπου που δείχνει ότι η σούπερ-σταρ ξέρει πως ήδη την παρακολουθείς προσεκτικά», έγραψε το Rolling Stone.

Δύο χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ, με το οποίο η Τζένιφερ Λόπεζ έγινε η πρώτη γυναίκα καλλιτέχνης που είχε συγχρόνως πρωτιά σε ένα άλμπουμ και πρωτιά ως πρωταγωνίστρια σε επιτυχημένη ταινία – ήταν το φιλμ «The Wedding Planner».

Ακολούθησε η ταινία «Out of Sight», όπου η Τζέι-Λο εμφανίστηκε στο πλευρό του Τζορτζ Κλούνι και η χημεία μεταξύ τους ήταν τέτοια που πολλοί κριτικοί έγραψαν ότι είχε κάτι από την παλιά εποχή του κινηματογράφου με τα επιτυχημένα δίδυμα.

Οι κριτικοί επισήμαναν ότι η χημεία ήταν αποτέλεσμα της παρουσίας δύο χαρισματικών ηθοποιών, υπό τη διεύθυνση ενός εξαιρετικού σκηνοθέτη, που ξέρει να χρησιμοποιεί την ενέργεια που βγάζουν οι σταρ.

credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Καθώς το αστέρι της ανέβαινε ολοένα και ψηλότερα «αυτό που την έκανε υπερήφανη ήταν η κουλτούρα της και το γεγονός ότι δεν συμβιβαζόταν σε αυτά τα θέματα για να ακολουθήσει την μόδα της στιγμής», σημειώνει η Ιζαμπέλ Γκονσάλες Γουάιτεϊκερ, στο Billboard.

Η Τζένιφερ Λόπεζ είχε ήδη γίνει ένα αγαπημένο θέμα για τα ΜΜΕ. Εκτός από τις ταινίες και τα μουσικά άλμπουμς, είχε τη δική της πρόταση για τη μόδα, τα αρώματα, άνοιξε ακόμα και ένα ρεστοράν. Η δόξα συνοδεύτηκε από τα πρώτα αρνητικά σχόλια στα ταμπλόιντ και τα περιοδικά που ασχολούνται με τις διασημότητες, που άρχισαν να αποδομούν την Τζέι-Λο ως μία «ντίβα», που έφτασε μέχρι να απαιτήσει να αλλάξει ο φωτισμός στο στούντιο όπου ηχογραφούσε για να δείχνει «πιο λαχταριστή», όπως έγραψε μία σκανδαλοθηρική εφημερίδα. Το 2005, η κακή υποδοχή της ταινίας «An Unfinished Life» έδωσε αφορμή στην Chicago-Sun Times να γράψει ότι η Λόπεζ «περνούσε μια περίοδο όπου κανένας δεν είναι ικανοποιημένος με αυτό που κάνει».

Η ίδια παραδέχτηκε ότι «έσπασαν τα νεύρα της» από το άγχος στην αρχή της δεκαετίας του 2000, καθώς υπέβαλε τον εαυτό της σε ένα εξαιρετικά πιεστικό εργασιακό καθεστώς και έδινε μεγάλο βάρος σε όσα γράφονταν για εκείνη. «Πραγματικά πίστευα πολλά από όσα λέγονταν για μένα, που δεν ήταν και τόσο καλά», ομολογεί στο Halftime, προσθέτοντας ότι «υπήρξαν αρκετές στιγμές που αισθάνθηκα πως έπρεπε να παραιτηθώ».

credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Αναφερόμενος σε αυτή την περίοδο σε ένα podcast, ο Μπεν Άφλεκ, που επανασυνδέθηκε με τη Λόπεζ το 2021, για να παντρευτούν τον Ιούλιο, είπε πως η Λόπεζ δεχόταν «σεξιστικές» και «ρατσιστικές» επιθέσεις.

Η μεγάλη σταρ επέστρεψε στις επιτυχίες με την ταινία «Hustlers», όπου υποδύθηκε τη Ραμόνα, σε ένα δράμα βασισμένο σε πραγματική ιστορία, όπου η Τζέι-Λο υπενθύμισε σε όλους τις μεγάλες δυνατότητες που έχει. Ήταν τόσο μεγάλη η επιτυχία που θεωρήθηκε πως είχε έρθει η ώρα της για ένα χρυσό αγαλματίδιο στην απονομή των Όσκαρ. Αλλά αυτό που κάποιοι έλεγαν πως είναι σίγουρο, δεν ήρθε ποτέ.

Και ακολούθησε η εμφάνιση στο Super Bowl, το 2020, μαζί με τη Σακίρα. Η Τζένιφερ Λόπεζ δεν είχε πρόβλημα με την Σακίρα, αλλά το μήνυμα με τις δύο σταρ στη σκηνή ήταν ότι οι παραγωγοί δεν θεωρούσαν την Λόπεζ ικανή να κρατήσει μόνη της το σόου. Στη σκηνή ήταν δύο καλλιτέχνες που έχουν πουλήσει εκατομμύρια άλμπουμ και καλούνται να μοιραστούν 12 λεπτά! «Είναι προσβλητικό να λες ότι χρειάζονται δύο Λατίνες για να κάνουν τη δουλειά που ιστορικά κάνει ένας καλλιτέχνης», λέει ο Μπένι Μεντίνα, μάνατζερ της Λόπεζ.

credit: Facebook/@Jennifer Lopez

Η Γκονσάλες Γουάιτεϊκερ πιστεύει ότι «αν κοιτάξεις το ευρύτερο οικοσύστημα του λατινοαμερικάνικου πληθυσμού στις ΗΠΑ, οι κοινότητες δεν αναγνωρίζονται ως πλειοψηφίες». Κι αυτό αντανακλάται και στη βιομηχανία του θεάματος: «πάντα υπάρχει περιορισμένος χώρος στη σκηνή για την κοινότητά μας, τόσο λίγος που πρέπει να μοιραστείς την σκηνή με κάποιον άλλον», τονίζει η Ιζαμπέλ Γκονσάλες Γουάιτεϊκερ.

Κι ωστόσο η Τζένιφερ Λόπεζ κατάφερε να δείξει σε όλους γιατί είναι «η τριπλή απειλή», σπουδαία ηθοποιός, τραγουδίστρια και χορεύτρια. Γιατί ακόμα και στον μισό χρόνο που είχε στη διάθεσή της, έλαμψε. Οι διοργανωτές του σόου είχαν υποτιμήσει τη δύναμη που είχε η Τζέι-Λο κι αυτό αποδείχτηκε από το γεγονός ότι αυτό το ημίχρονο στον τελικό του Super Bowl, ήταν το τηλεοπτικό προϊόν που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, σε σύγκριση με αντίστοιχα σόου.

Τώρα ετοιμάζεται η ταινία «The Godmother», με θέμα τη ζωή της Γκριζέλντα Μπλάνκο, μίας διαβόητης αρχηγού καρτέλ ναρκωτικών. Ίσως αυτός ο ρόλος να της δώσει το Όσκαρ – εξάλλου όπως έδειξε η ιστορία της Τζένιφερ Λόπεζ, όταν κάποιος την υποτιμά, τελικά αυτός χάνει.

Διαβάστε επίσης:

60 χρόνια Τζέιμς Μποντ: Στο σφυρί η Aston Martin και δεκάδες «διαμάντια» του 007

James Earl Jones: Η φωνή του Darth Vader θα ζήσει… για πάντα μέσω AI

Ανέστης Βλάχος: Θρίλερ με τη διαθήκη του ηθοποιού – Μήνυση για απάτη και πλαστογραφία κατέθεσε ο γιος του (Video)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10.05.2024 17:15