ΔΕΥΤΕΡΑ 20.05.2024 15:26
MENU CLOSE

Διαφημιστική «άνοιξη» το Σεπτέμβριο στην τηλεόραση

04.10.2022 10:09

Με καλούς οιωνούς άνοιξε η νέα τηλεοπτική σεζόν, από διαφημιστικής πλευράς.

Βοήθησε και η καλή διαφημιστική κίνηση του Αυγούστου (10% πάνω σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2021).

Οι συνέπειες από την πανδημία και η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία ανέκαμψε την ανοδική πορεία του πρώτου τριμήνου του 2022, όμως η διαφημιστική κάμψη μέσα στην άνοιξη φαίνεται να διορθώνεται. Τον περασμένο Μάιο, σημειώθηκε αρνητικό (-12%) στα διαφημιστικά έσοδα και η πορεία συνεχίστηκε καθοδικά για το επόμενο διάστημα -διάρκειας περίπου 100 ημερών.

Το κλίμα άρχισε να αναστρέφεται, όμως κύκλοι της αγοράς εκφράζουν μια -για την ώρα ελεγχόμενη- αγωνία για τον «δύσκολο χειμώνα», όπως λέγεται, που είναι προ των πυλών, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της συνεχιζόμενης ουκρανικής κρίσης από τη ρωσική εισβολή, τις κυρώσεις και τις αντικυρώσεις.

Διαβάστε επίσης:

Στην κορυφή της τηλεθέασης η «Γη της ελιάς», ακλόνητη

Φαίη Σκορδά: Κλειδώθηκε μέσα στο αυτοκίνητο που έδινε για δώρο – «Βγάλτε με, έχω κλειστοφοβία!» φώναζε (Video)

Ελληνικά ΜΜΕ: Επτά στους δέκα πολίτες δεν τα εμπιστεύονται – Ισχυρή πεποίθηση για λογοκρισία

ΔΕΥΤΕΡΑ 20.05.2024 15:26
Exit mobile version