search
ΤΕΤΑΡΤΗ 08.05.2024 21:45
MENU CLOSE

Dior, Valentino, Louis Vuitton: Ανακοίνωσαν επίσημα τη συνεργασία τους με το κορεατικό ποπ συγκρότημα BTS (Photos/Video)

20.01.2023 16:31
BTS korea- new

Είναι αλήθεια ότι οι μεγάλες μάρκες πολυτελών προϊόντων τα τελευταία χρόνια  απευθύνονται στους νεότερους καταναλωτές, λανσάροντας ορισμένα προϊόντα πολυτελείας που να είναι προσιτά στην αγοραστική δύναμη αυτών των ηλικιών. Αυτή τη στιγμή, όμως, παρατηρείται μια ολομέτωπη στροφή των μεγάλων οίκων μόδας προς τα νεανικά αγοραστικά κοινά, μέσω της νεανικής κουλτούρας και των ειδώλων της.

Στην πρόσφατη εβδομάδα μόδας στο Παρίσι, είχαμε μεγάλες ανακοινώσεις. Τρεις από τους μεγαλύτερους διεθνείς οίκους μόδας ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τα μέλη του ποπ συγκροτήματος της Νότιας Κορέας, τους διάσημους BTS.

Τον χορό των ανακοινώσεων άνοιξε την περασμένη Δευτέρα ο οίκος Dior που ανήγγειλε επίσημα τη συνεργασία του με τον «Jimin», τον τραγουδιστή του συγκροτήματος BTS. Μέσα από ένα ολόκληρο φωτογραφικό portofoglio, ο διάσημος οίκος μόδας κυκλοφόρησε κι ένα δελτίο Τύπου, αναφέροντας:

«Ο τραγουδιστής, χορευτής, συνθέτης και στιχουργός «Jimin», μέλος του εικονικού συγκροτήματος του 21ου αιώνα, BTS, είναι από και μπρος ο παγκόσμιος πρεσβευτής του οίκου Dior. Αυτή η συνεργασία δένει περισσότερο από ποτέ τη φιλία του με τη φίρμα και τον διευθυντή της Κιμ Τζόουνς».

Την επόμενη μέρα (Τρίτη), η είδηση ήλθε από την Ιταλία. Ο οίκος Valentino ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον «Suga», ράπερ και παραγωγό του κορεάτικου συγκροτήματος. Ο νεαρός «πολυπρόσωπος» Κορεάτης καλλιτέχνης, θα παρουσιάσει και θα αντιπροσωπεύσει μια ολόκληρη σειρά ρούχων με τον γενικό τίτλο «Di. Vas.» (αρχικά του Different Values) που θα αποτελεί την πρωτοπορία της καμπάνιας Maison Dior Essentials. Η συνεργασία πλαισιώθηκε και από μια σειρά φωτογραφίες του «Suga» στα ενημερωμένα περιοδικά μόδας «Maison de Couture» και «GQ».

Η επόμενη έκπληξη ήλθε από τον οίκο Louis Vuitton ο οποίος ανακοίνωσε τη συμμετοχή του ράπερ και παραγωγού «J-Hope», που είναι κι αυτός μέλος των BTS, στην επίδειξη μόδας του οίκου Louis Vuitton στο Παρίσι αυτή την Πέμπτη.

Η σχέση βέβαια με τον οίκο δεν είναι νέα. Για την ακρίβεια όλο το συγκρότημα BTS είχε το ρόλο πρεσβευτή για τη Louis Vuitton από το 2021, σε συνεργασία με τον αείμνηστο πλέον διευθυντή του οίκου, Βίρτζιλ Άμπλο.

Από τη στιγμή όμως που η συνεργασία αυτή ολοκληρώθηκε, και αφού τα μέλη των BTS δήλωσαν ότι θα δοκιμάσουν σόλο καριέρες, οι μεγάλες φίρμες έσπευσαν να τους κάνουν ξεχωριστά συμβόλαια. Θυμίζουμε πάντως ότι την αρχή έκανε ο « ο οποίος υπόγραψε συνεργασία το περασμένο καλοκαίρι με τον οίκο μόδας Maison Celine.

Balenciaga: «Μόδα και Ειρωνεία»

Ενώ οι μεγάλες φίρμες αναζητούν νέα – φρέσκα πρόσωπα για να προσεγγίσουν το νεανικό αγοραστικό κοινό, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και στο ανερχόμενο καταναλωτικό κοινό της Ασίας, ο οίκος μόδας Balenciaga προχώρησε σε περισσότερο ανατρεπτικές μεθόδους.

Συγκεκριμένα ο Balenciaga σε συνεργασία με την Adidas άρχισε να πουλά «φθαρμένα και ξεχειλωμένα» παπούτσια τένις, τύπου Stan Smith, αντί 700 λιρών Αγγλίας, το ζευγάρι. Τα παπούτσια που έμοιαζαν να τα έχει πατήσει οδοστρωτήρας, δεν είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα της Balenciaga.

Το στοκ εξαντλήθηκε σε λίγες μέρες, ενώ σε κάποιο site που γίνονται πλειστηριασμοί μοδάτων αθλητικών παπουτσιών, τα ίδια αυτά παπούτσια έπιασαν την αστρονομική τιμή των 2.500 λιρών Αγγλίας.

Το ίδιο έκανε πριν λίγο καιρό και η εταιρεία Gucci που δημιούργησε «φθαρμένα» αθλητικά παπούτσια που πουλιόνταν για 700 λίρες Αγγλίας.

Το ακραίο αυτό καταναλωτικό φαινόμενο εντάσσεται στην άνοδο των «second hand» αγορών που είναι πολύ δημοφιλείς τόσο για οικονομικούς όσο και για οικολογικούς λόγους. Πάντως πολλοί γνώστες του χώρου, πιστεύουν ότι η δραστική άνοδος της Balenciaga οφείλεται στο γεγονός ότι ηγείται, φέρνοντας το στοιχείο της «ειρωνείας» στη μόδα.

Στα πλαίσια αυτής της «ειρωνείας», η Balenciaga, το 2017, κυκλοφόρησε μια τσάντα που πουλιόταν 1.750 λίρες Αγγλίας, ακριβές αντίγραφο της κλασικής τσάντας Frakta των καταστημάτων ΙΚΕΑ που κοστίζει 75 πένες Αγγλίας.  

Όσο για τους πλούσιους, φανατικούς αγοραστές των φθαρμένων παπουτσιών, φαίνεται πως είναι εκούσια θύματα ενός trend που η ιστορικός της μόδας, Έμα ΜακΚλίντον περιγράφει ως «διακοπές στη φτώχεια» (vacationing in poverty). Τρανό παράδειγμα τα πάνινα παπούτσια «Paris sneaker» που κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο η Balenciaga, που ήταν τόσο «διαλυμένα» που ήταν σχεδόν αδύνατο να φορεθούν.

 Με αυτό τον τρόπο, οι «αφοσιωμένοι ακόλουθοι της μόδας» υιοθετούν ένα «αλήτικο στυλ», πληρώνοντας ένα πανάκριβο αντίτιμο. Έτσι, όμως, δείχνουν ότι η «αλητεία» αυτή γίνεται από επιλογή, κι όχι από ανάγκη.

Διαβάστε επίσης:

Ακρίβεια: «Η φτωχοποίηση των νοικοκυριών βαθαίνει – Ψίχουλα το market pass» λέει στο topontiki.gr η πρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ

Μπερνάρ Αρνό: Έγινε δισεκατομμυριούχος ακούγοντας τη συμβουλή ενός ταξιτζή της Νέας Υόρκης (Videos)

Άνδρας πλήρωσε 15.000 δολάρια για κοστούμι σκύλου: Ήταν το παιδικό του όνειρο (Videos)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΕΤΑΡΤΗ 08.05.2024 21:42