search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 03:44
MENU CLOSE

Προαστιακός: Κατεπείγουσα εισαγγελική έρευνα μετά τις καταγγελίες για ελλιπή σηματοδότηση

02.03.2023 13:01
proastiakos_new

Κατεπείγουσα έρευνα ξεκινά η Εισαγγελία Πρωτοδικών μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα διαδρομής του Προαστικού.

Με εντολή του Προϊστάμενου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αντώνη Ελευθεριάνου ξεκινά κατεπείγουσα έρευνα με αντικείμενο τις καταγγελίες στελέχους της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση στη διαδρομή του Προαστιακού που αφορά το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρομίο.

Ο κ. Ελευθεριάνος ανέθεσε ήδη τη διενέργεια της έρευνας, που έλαβε μορφή κατεπείγουσας, καθώς αφορά θέματα ασφάλειας των πολιτών, στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Νίκο Στεφανάτο ο οποίος έχει εντολή να καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ώστε να εξειδικεύσει την καταγγελία του. Παράλληλα, ο κ. Στεφανάτος θα πρέπει να ζητήσει στοιχεία από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, ώστε να μελετήσει και να διαπιστώσει αν ισχύουν όλα όσα καταγέλλονται από τους εργαζόμενους στον Σιδηρόδρομο.

Αντικείμενο της προκαταρκτικής εξέτασης είναι να διαπιστωθεί, αν και από ποια πρόσωπα έχει ενδεχομένως διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Οι καταγγελίες

Την πληροφορία μετέδωσε πρωτος χθες ο Νίκος Χατζηνικολάου στην έκπομπη «Πρόσωπο με Πρόσωπο».

Όπως είπε ο δημοσιογράφος, πληροφορήθηκε πως δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης στο κομμάτι του Προαστιακού «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο».

Σήμερα, ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών ερωτηθείς σε εκπομπή του OPEN αν υπάρχει σηματοδότηση στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο απάντησε:

«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» είπε στο OPEN.

Διαβάστε επίσης:

Σοκ: Χωρίς σύστημα σηματοδότησης το τμήμα «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο» του προαστιακού (Video)

Διεθνή ΜΜΕ για Τέμπη: Οργισμένες διαδηλώσεις και καταγγελίες για το απαρχαιωμένο δίκτυο (Photos)

ΜΑΤ χτύπησαν αδικαιολόγητα διαδηλωτή έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στο κέντρο της Αθήνας (video)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26.04.2024 01:50