Διάσημη influencer στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ - Δεν έκοψε αποδείξεις αξίας 350.000 ευρώ
Στο μικροσκόπιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) μπαίνουν οι αποκαλούμενοι influencers, με την ανεξάρτητη αρχή να παρακολουθεί την δραστηριότητά τους στα social media.
Μια χαρακτηριστική περίπτωση πολύ γνωστής influencer που πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του ΑΝΤ1.
Τα πιθανά κέρδη
- Nano – influencers: 1.000 – 10.000 ακόλουθοι, περί 20 -100 δολάρια ανά ανάρτηση
- Micro – influencers: Έως 50.000 ακόλουθοι, περί 30 – 200 δολάρια ανά ανάρτηση
- Mid -tier influencers: Έως 500.000 ακόλουθοι, περί 80 – 650 δολάρια ανά ανάρτηση
- Macro – influencers: Έως 1 εκατ. ακόλουθοι, περί 150 – 1.500 δολάρια ανά ανάρτηση
- Mega – influencers: Πάνω από 1 εκατ. ακόλουθοι, πάνω από 1.200 δολάρια ανά ανάρτηση
Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:
- Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
- Να πληρώνει ΦΠΑ
- Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData
Διαβάστε επίσης:
Η κακοκαιρία Atena απομακρύνεται από την Αθήνα: Εντυπωσιακό timelapse βίντεο