19/02/2020 13:47:10

Ώρα μηδέν για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης: Οχήματα-σαράβαλα, καθυστερήσεις και βιαιοπραγίες

Ώρα μηδέν για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης: Οχήματα-σαράβαλα, καθυστερήσεις και βιαιοπραγίες - Media

 

Κρίσιμη αναμένεται η επόμενη εβδομάδα για την αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες, έως το τέλος της είναι πολύ πιθανόν να υπάρξει η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί του σχεδίου της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για την εκχώρηση των επιπλέον 25 λεωφορειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ. Παράλληλα, έως το τέλος του μήνα αναμένεται να βγει στον αέρα από τον ΟΑΣΘ ο διαγωνισμός για τη μίσθωση των μεταχειρισμένων λεωφορείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Voria μέσα στην άλλη εβδομάδα ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας πρόκειται να έχει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην οποία θα κλείσει η τελική μορφή της προκήρυξης του διαγωνισμού για τη μίσθωση των λεωφορείων. Δηλαδή, θα ξεκαθαρίσει πόσος θα είναι ο αριθμός των λεωφορείων, ποια η διάρκεια μίσθωσης καθώς και το είδος του διαγωνισμού, εάν δηλαδή θα γίνει με πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που είναι και το πιθανότερο προκειμένου να κερδηθεί χρόνος ή εάν θα επιλεγεί άλλη μέθοδος.

Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δ.σ. του ΟΑΣΘ ο κ. Σκόδρας ενημέρωσε τα μέλη του ότι η προκήρυξη έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σύμφωνα με πληροφορίες σε αυτήν περιλαμβάνεται η μίσθωση έως 150 λεωφορείων σε πρώτη φάση, αλλά με δυνατότητα αύξησης αυτού του αριθμού έως και στο διπλάσιο, εφόσον χρειαστεί τους επόμενους μήνες.

Σοβαρή βλάβη σε 44 οχήματα

Τη διοίκηση του ΟΑΣΘ πονοκεφαλιάζει και το πρόβλημα το οποίο έχει προκύψει ήδη από τον προηγούμενο χρόνο, σχετικά με την πολύ σοβαρή βλάβη την οποία έχουν εμφανίσει 44 αρθρωτά λεωφορεία. Πρόκειται μάλιστα, για λεωφορεία ηλικίας 13 – 14 ετών τα οποία παρουσιάζουν ρηγματώσεις στο σασμάν. Λόγω αυτού του προβλήματος αρκετά από τα 44 έχουν αποσυρθεί ουσιαστικά από την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να μειωθεί ο διαθέσιμος στόλος, ενώ η διοίκηση του ΟΑΣΘ προβληματίζεται για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να διαχειριστεί αυτό το πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο εκτός από την τεχνική και λειτουργική πλευρά του, έχει και οικονομική διάσταση.

Περιστατικά βιαιοπραγίας

Τη διοίκηση του ΟΑΣΘ απασχολούν και τα φαινόμενα βιαιοπραγίας σε βάρος οδηγών και ελεγκτών του Οργανισμού τα οποία έχουν πολλαπλασιαστεί τις τελευταίες εβδομάδες. Πέρα από την ανακοίνωση την οποία εξέδωσε προχθές, η διοίκηση αποφάσισε να καταγράψει λεπτομερώς, ένα προς ένα, όλα τα περιστατικά προκειμένου στη συνέχεια να δει ποια ένδικα μέσα θα ασκήσει σε βάρος των φυσικών αυτουργών αυτών των επιθέσεων.

Συνάντηση ΟΣΕΘ με τον Κ. Ζέρβα

Με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα συναντώνται σήμερα ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) Γιάννης Καλογερούδης και ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Τόσκας. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ζέρβας ασχολείται προσωπικά με το θέμα του ΟΑΣΘ καθώς επέλεξε να είναι εκείνος ο οποίος εκπροσωπεί το δήμο στο δ.σ. του Οργανισμού.

Η ηγεσία του ΟΣΕΘ είχε χθες συνάντηση με την ηγεσία του ΟΑΣΘ καθώς και με το δ.σ. του Συνδικάτου των Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ. Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνάντηση με τους εργαζόμενους συζητήθηκε το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ, με το οποίο διαφωνούν οι εργαζόμενοι, εξετάστηκαν πρακτικά ζητήματα τα οποία θα προκύψουν από τη συνεργασία ΟΑΣΘ – ΚΤΕΛ, ενώ έγινε και μια πρώτη συζήτηση σχετικά με την ανάγκη ριζικής αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών, με δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα λειτουργήσει και το μετρό.

 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.