18/11/2019 12:35:28

Social Sweepster: «Καθαρίζει» τις… «επικίνδυνες» φωτογραφίες μας σε Facebook και Twitter

Social Sweepster: «Καθαρίζει»  τις… «επικίνδυνες» φωτογραφίες μας σε Facebook και Twitter
 - Media
Έχεις στο προφίλ σου φωτογραφίες που μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην δουλειά ή την προσωπική σου ζωή και δεν έχεις χρόνο να τις κατεβάσεις; Τώρα, η αμερικανική εταιρεία Social Sweepster αναλαμβάνει να σαρώσει και να «καθαρίσει» όλες αυτές τις «επικίνδυνες» δημοσίευσεις.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των NY Times, η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Τομ ΜακΓκράθ, απόφοιτο του Indiana University, και το «αβαντάζ» της σε σχέση με άλλες αντίστοιχες φίρμες είναι ότι δεν αναζητά μόνο «επίφοβο» κείμενο, αλλά και φωτογραφίες.

Δύο άλλες εταιρείες με αντίστοιχο αντικείμενο είναι η SimpleWash, η οποία διερευνά τους λογαριασμούς Facebook και Twitter για «επικίνδυνες» λέξεις- κλειδιά, και η Socially Clean, η οποία αναλύει το προφίλ στο Facebook και τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχει προβεί σε προφίλ φίλων. Ωστόσο, αν και οι δύο εταιρείες μπορούν να «διαβάσουν» το κείμενο στις φωτογραφίες, δεν έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν το περιεχόμενο των εικόνων των ίδιων. Κατά τον ΜακΓκράθ, ο εντοπισμός πιθανών «άβολων» φωτογραφιών που συνδέονται με την online ταυτότητα ενός χρήστη θα ήταν ευκολότερος εάν την δουλειά αναλάμβαναν υπολογιστές.

Εάν ο χρήστης παρέχει στο Social Sweepster πρόσβαση στον λογαριασμό Facebook ή Twitter του, αυτό αρχίζει να «σκανάρει» το timeline μέχρι και το 2005. Τα φίλτρα του μπορούν να εντοπίζουν φωτογραφίες με αντικείμενα που μπορεί να είναι εν δυνάμει «επικίνδυνα», καθώς συνδέονται με ιδιαίτερες... καταστάσεις, όπως κουτάκια ή μπουκάλια μπύρας κ.α. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τις υποδειχθείσες φωτογραφίες όπως επιθυμεί.

Η υπηρεσία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε beta, και κατά τον ΜακΓκράθ η εταιρεία θα επιτρέπει στους χρήστες να σκανάρουν δωρεάν διάστημα κάποιων μηνών και θα χρεώνει για τον έλεγχο πιο μεγάλων χρονικών διαστημάτων.



 
 
 
 
 

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.