ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 15:02
MENU CLOSE

Μάχη «στον αέρα» για τη διαφήμιση

29.01.2010 10:06

Πολύ σκληρός είναι ο ανταγωνισμός στα ερτζιανά. Η μάχη που δίνουν οι περισσότεροι ραδιοφωνικοί σταθ μοί της… ενημέρωσης είναι η ίδια πάνω κάτω, αφού το «μοντέλο» που έχει προκριθεί είναι αυτό του talk radio και όλοι «ψαρεύουν» ακροατές… από την ίδια δεξαμενή. Δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει το γεγονός ότι με αυτό το είδος του ραδιοφώνου έχει αρχίσει να περιορίζεται ο ενημερωτικός του χαρακτήρας, καθώς υπάρχει πολύ λιγότερη ειδησεογραφία και (ενδεχομένως) υπερβολική δόση… σχολιασμού της επικαι ρότητας. Αδυσώπητη είναι η μάχη από τους «παίκτες» του ραδιοφώνου για να αποκτήσουν ένα πιο μεγάλο κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα.

Για τη χρονιά που πέρα σε η συρρίκνωση της διαφημιστικής δαπάνης ξεπέρασε το 22%, ενώ η μείωση στα πραγματικά διαφημιστικά έσοδα του Μέσου… ξέφυγε πολύ επάνω από το 30%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ για την περίοδο 7/12  17/1 (εκτός εορταστικής περιόδου), πρωτιά χτύπησε ο ΣΚΑΪ με 11,8%. Ο NovaΣπορ είναι δεύτερος με 8,2% και στην τρίτη θέση ο Ρυθμός με 7,9%. Τέταρτος είναι ο Derti με 7% και την πεντάδα ολοκληρώνει ο Kiss FM με 6,9%. Στη μάχη των ενημερωτι κών, ο Real έχει 5,3%, ο ΑΝΤ1 3,7%, ο Θέμα 3,6%, ο Flash 3,2%, ο Sentra 2,8%, η ΝΕΤ 2,3%, ο Βήμα FM 1,1% και ο Arrena 0,7%.

ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 14:50
Exit mobile version