ΚΥΡΙΑΚΗ 28.04.2024 15:14
MENU CLOSE

Το ακρωτήρι της βίας

02.04.2014 21:00

Ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζερόμ Σαλ, που είχε καταφέρει να ξεχωρίσει για την ικανότητά του να κατασκευάσει ένα γαλλικό φιλμ α λα Χόλιγουντ (πράγμα όχι και τόσο αυτονόητο) με το "Largo Winch", βγαίνει από τα σύνορα της πατρίδας του για να αποδείξει τη μαστοριά του σε ταινίες είδους, τοποθετημένες σε ένα πλαίσιο που στερείται προσωπικής υπογραφής.

Ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζερόμ Σαλ, που είχε καταφέρει να ξεχωρίσει για την ικανότητά του να κατασκευάσει ένα γαλλικό φιλμ α λα Χόλιγουντ (πράγμα όχι και τόσο αυτονόητο) με το "Largo Winch", βγαίνει από τα σύνορα της πατρίδας του για να αποδείξει τη μαστοριά του σε ταινίες είδους, τοποθετημένες σε ένα πλαίσιο που στερείται προσωπικής υπογραφής.

Στο "Ακρωτήρι της βίας", ο Σαλ μεταφέρει στον κινηματογράφο το μπεστ σέλερ "Zulu" του Καρίλ Φερέ, όπου η ανακάλυψη του πτώματος μιας νεαρής κοπέλας από την αστυνομία του Κέιπ Τάουν οδηγεί σε όλο και πιο σκοτεινά μονοπάτια: από το εμπόριο ναρκωτικών και το ρατσιστικό μίσος μέχρι τους προσωπικούς δαίμονες δύο αστυνομικών, ενός λευκού κι ενός μαύρου. Ο Ορλάντο Μπλουμ και ο Φόρεστ Γουίτακερ σχηματίζουν ένα πρωταγωνιστικό δίδυμο κάπως προβλέψιμο αλλά απολύτως επαρκές, με τον Σαλ να πατάει τα σωστά κουμπιά για να σεβαστεί το μαύρο πνεύμα του βιβλίου και, τηρουμένων των αναλογιών, να προσφέρει κάτι σαν το δικό του "Seven". Μια δυναμική και αξιοπρεπής κατασκευή που δεν προσβάλλει το κοινό της, αρκεί το δήθεν ιστορικό/πολιτικό φόντο να μην εξεταστεί σοβαρά.

ΚΥΡΙΑΚΗ 28.04.2024 15:14
Exit mobile version