Πρώτον: Πως είναι δυνατόν, ένα πλοίο να βουλιάζει εν όρμω, τη στιγμή που έχουν βάρδια δυο έμπειροι ναυτικοί από το πλήρωμα του; Και ύστερα από λίγο να ναυαγεί μέσα σε ελάχιστο χρόνο, στα νερά του Σαρωνικού;
Δεύτερον: Μετά το ατύχημα έγινε ή όχι ακινητοποίηση και έλεγχος των άλλων πλοίων της εταιρίας για να διαπιστωθεί, εάν είναι αξιόπλοα; Διαπιστώθηκε εάν έχουν χαρτιά από εμπειρογνώμονα; Κάτι που το πλοίο Αγία Ζώνη ΙΙ δεν είχε.
Τρίτον: Πως είναι δυνατόν, πλοία 45 χρόνων, τα οποία λόγω του φορτίου που μεταφέρουν χαρακτηρίζονται «αυξημένου ρίσκου», να επιτρέπεται να πλέουν ακόμη στον Αργοσαρωνικό; Τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει ένα τέτοιο πλοίο είναι ή όχι παρωχημένα;
Τέταρτον: Στην προσπάθεια απορρύπανσης ή περιορισμού της, είχε την αποκλειστική ευθύνη το λιμενικό ή είχε αναθέσει σε ιδιωτική εταιρία το έργο; Υπήρχε σύμβαση από πριν ή ανατέθηκε εκ των υστέρων;
Πέμπτον: Σήμερα, διανύουμε την πέμπτη ημέρα της καταστροφής, και δεν έχει υπάρξει αυτεπάγγελτη δίωξη. Γιατί;