ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 13:34
MENU CLOSE

Το εργασιακό περιβάλλον στην «επιχείρηση του μέλλοντος»

28.11.2018 16:33

 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου, η κα Παπαδοπούλου σημείωσε πως ο πελάτης παραμένει στο επίκεντρο του νέου οικοσυστήματος που δημιουργείται. Η δημιουργία θετικών εμπειριών, με την βοήθεια της τεχνολογίας, είναι τώρα, περισσότερο από ποτέ, πρόκληση και παραμένει ένα από τα πρώτα θέματα στην «ατζέντα» των CEOs στη νέα ψηφιακή εποχή: «Οι πελάτες μας γίνονται πλέον “liquid customers” (ρευστοί πελάτες). Πρόκειται για έναν νέο όρο που περιγράφει ότι οι πελάτες αλληλεπιδρούν με πολλά και διαφορετικά οικοσυστήματα, σε τόσο ταχύ ρυθμό, που οι εταιρείες δυσκολεύονται να τους παρακολουθήσουν. Χρειάζεται λοιπόν να υιοθετήσουν νέες μεθόδους και ευέλικτες δομές, ώστε να διευκολύνουν την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους».

Απαντώντας για το ποιες θα είναι οι πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο μέλλον, η επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου ΟΤΕ σημείωσε: «βρισκόμαστε στο επίκεντρο ενός ανεμοστρόβιλου αλλαγής, χάρη στην τεχνολογία. Τα επόμενα χρόνια θα είναι μια εποχή μεγάλων προκλήσεων για το HR, καθώς όντας ο στρατηγικός εταίρος του Business, θα κληθεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο, διαμορφώνοντας το εργασιακό περιβάλλον της νέας ψηφιακής εποχής». Στο πλαίσιο αυτό ανέφερε ότι ο Όμιλος ΟΤΕ, προκειμένου να πετύχει τους επιχειρηματικούς του στόχους, επενδύει συστηματικά για να προσελκύσει ανθρώπους με τα κατάλληλα skills, καθώς επίσης και στην επανεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού του, μέσω προγραμμάτων reskilling, upskilling, δίνοντας έμφαση στις ψηφιακές δεξιότητες και την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων.

Η κα Παπαδοπούλου αναφέρθηκε και στις αλλαγές που θα υπάρξουν στο ρόλο του επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού, υπογραμμίζοντας πως: «για να θεωρείται επιτυχημένος ένας CHRO το 2025, θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίζει τις συνεχείς και disruptive αλλαγές της τεχνολογίας, να χρησιμοποιεί τα big data analytics για να υποστηρίζει τις ανάγκες του business και βέβαια να δημιουργεί ένα περιβάλλον εργασίας που θα ενισχύει τη συνεργασία και την καινοτομία μεταξύ ανθρώπων και ομάδων που, λόγω της παγκοσμιοποίησης, θα προέρχονται από διαφορετικές χώρες και κουλτούρες».

Το CEO Clubs ιδρύθηκε πριν από 36 χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το ελληνικό παράρτημα ιδρύθηκε το 2009 με στόχο να προσφέρει στους εγχώριους business leaders μια πλατφόρμα ανταλλαγής γνώσεων και απόψεων σχετικών με τον κλάδο των επιχειρήσεων και έκτοτε θεωρείται κόμβος στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης.

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 13:34
Exit mobile version