Δημοσιεύματα στο Bloomberg υποστηρίζουν ότι το εμπορικό σήμα Calvin Klein δυσκολευόταν να προσελκύσει πελάτες με τις καινούργιες πρωτοβουλίες του. Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σίφμαν είπε ότι ο οίκος εξετάζει εναλλακτικές τοποθεσίες, αλλά δεν προχώρησε σε λεπτομέρειες. Μετά την αποχώρηση, τον περασμένο Δεκέμβριο, του Ραφ Σίμονς, του καλλιτεχνικού διευθυντή του, ο οίκος επιλέγει προσέγγιση «digital first». Αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων στη Βόρεια Αμερική, συνδυασμός αθλητικών ειδών και τζιν. Και άλλα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ