Ο κ. Γερογιάννης σημειώνει πως «ένας παράγοντας στα online κοινωνικά μέσα που κάνει τους χρήστες πιο επιρρεπείς στις ψευδείς ειδήσεις είναι οι δείκτες δημοτικότητας», για να εξηγήσει: «Επιστημονικές έρευνες στο πεδίο της ψυχολογίας δείχνουν ότι όσα περισσότερα likes, shares ή σχόλια έχει μια είδηση στο Facebook, τόσο περισσότερο πιθανό είναι να τύχει της προσοχής και άλλων χρηστών και, ως εκ τούτου, τόσο πιο πιθανό είναι ακόμη περισσότεροι χρήστες να τη διαμοιραστούν και να τη σχολιάσουν».
Ο Βασίλης Γερογιάννης ήταν ένας από τους ομιλητές σε εκδήλωση με θέμα «Digital Lies – Ψηφιακά ψέματα» που διοργάνωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ