Το pop-up κατάστημα στην οδό Rivington – εγκαινιάστηκε με το επίσημο hasthag #LVGreenscreen – ήταν λουσμένο σε νέον πράσινο χρώμα. Από τον δρόμο μέχρι όλα τα στοιχεία στο εσωτερικό: πράσινα έπιπλα, πράσινες φιγούρες, ακόμη και ο πυροσβεστικός κρουνός είχε βαφτεί πράσινος.
Με το που κατέφθαναν οι επισκέπτες στην οδό Rivington, βυθίζονταν σε νέον πράσινο. Το πράσινο γραμματοκιβώτιο, το πράσινο ποδήλατο, οι πράσινες σακκούλες σκουπιδιών στο πεζοδρόμιο τους απορροφούσαν στις δημιουργίες του Άμπλο στο εσωτερικό του καταστήματος-εγκατάσταση. Το οποίο ήταν ανοιχτό από τις 12 έως τις 21 Ιουλίου.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ