Η Ένωση Συντακτών δημιούργησε το διαφημιστικό σποτ, διάρκειας 30 δευτερολέπτων για την «έγκυρη ενημέρωση ως οδηγό στην αβεβαιότητα» της υπερπληροφόρησης, το οποίο εγκρίθηκε ως κοινωνικό μήνυμα από το ΕΣΡ.
Η ΕΣΗΕΑ ζήτησε με επιστολή της στους διευθυντές των ΜΜΕ να προβάλλουν δωρεάν το μήνυμα στο οποίο προσκαλείται ο πολίτης να διαβάζει εφημερίδες και έγκυρες ιστοσελίδες, να ακούει ραδιόφωνο και να βλέπει τηλεόραση για την αξιόπιστη ενημέρωσή του.
Η έγκριση του διαφημιστικού μηνύματος που εκλήφθηκε ως στήριξη των ιδιοκτητών ΜΜΕ και όχι της δημοσιογραφίας, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις στο ΔΣ καθώς εγκρίθηκε με πλειοψηφία των έξι μελών.
Πηγή: typologies.gr