Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Μέρα με τη μέρα γίνεται όλο και πιο πιθανό το σενάριο που θέλει την Κατερίνα Καινούργιου να μετακινείται στον ΑLPHA παρά το συμβόλαιο που είναι σε ισχύ με το OPEN.
Την ίδια ώρα θεωρείται δεδομένο πως το κανάλι της Παιανίας χαιρετά και η Σίσσυ Χρηστίδου, κάτι που σημαίνει πως ξαφνικά ο σταθμός μένει χωρίς τις δύο βασικές του παρουσιάστριες στη ψυχαγωγία.
Όλα δείχνουν πως στην περίπτωση της αποχώρησης της Κατερίνας Καινούργιου, η Ελένη Τσολάκη θα είναι εκείνη που θα αναλάβει τα ηνία της καθημερινής ζώνης 10-1, αφού πρώτα έχει δοκιμαστεί με καλοκαιρινή εκπομπή.
Βέβαια, ακόμα το κανάλι δεν δεσμεύεται σε τίποτα, καθώς αν η παρουσιάστρια δεν φέρει αναμενόμενες τηλεθεάσεις κατά τη θερινή περίοδο, τότε μπορεί να περιοριστεί στην παρουσίαση του νέου καθημερινού παιχνιδιού μόδας με τίτλο “Glam Wars” που θα αντικαταστήσει το “Style me up”.
Σύμφωνα με το tvnea ένα από τα πρόσωπα που μπορεί να αναλάβει το πρωινό του σταθμού είναι η Αντελίνα Βαρθακούρη (ο ΣΚΑΙ διαρρέει ότι η ένταξη των Γκουντάρα-Κακκαβά στη μεσημεριανή ζώνη του ΣΚ δεν σημαίνει πως εκείνη δεν θα μπορούσε να αναλάβει άλλο δίωρο slot εκείνες τις μέρες, δηλαδή αυτές οι δύο εκπομπές να καλύπτουν το 3-7) και η Βάσια Λόη που απέχει τα τελευταία 10 χρόνια από την ελληνική τηλεόραση.
Πού οφείλεται το παγκόσμιο μπλακ άουτ στις μεγαλύτερες ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο
MasterChef: Υποψήφιος με ακροδεξιό συνδυασμό ήταν το 2019 ο Διονύσης Σαρακίνης (Photo)
Νέα εβδομαδιαία εφημερίδα από τον ιδιοκτήτη του Action 24
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.