ΔΕΥΤΕΡΑ 03.06.2024 19:41
MENU CLOSE

Εξεταστική για Τέμπη: «Κανένα σύστημα δεν μπορεί να σε σώσει όταν δεν εφαρμόζεται ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας» κατέθεσε ο πρώην CEO του ΟΣΕ

02.02.2024 15:38

Στην ανεπάρκεια του μοιραίου σταθμάρχη που αποτέλεσε “γαλάζιο” ρουσφέτι εστίασε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ την περίοδο 2018-2019 Παναγιώτης Θεοχάρης, ο οποίος καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής είπε ότι επί ημερών του σταθμάρχης στη Λάρισα είχε τουλάχιστον 15 χρόνια εμπειρία.

Σε ότι αφορά στη σύμβαση «717», ανέφερε αν και αυτή είναι έργο της ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ δεν μπορεί να γνωρίζει λεπτομέρειες και ότι αυτό που διαπιστώθηκε είναι ότι «δεν ολοκληρώθηκε έως το 2019, λόγω έλλειψης βασικών ανταλλακτικών που δεν είχαν προβλεφθεί στη σύμβαση». Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών-μελών της εξεταστικής επιτροπής για την κατάσταση που παρέλαβε τον ΟΣΕ, είπε πως όταν ανέλαβε υπήρχαν γύρω στα 200 άτομα σταθμάρχες, κάτι αντίστοιχο στους μηχανοδηγός, ενώ υπήρξε, με την ιδιωτικοποίηση, μία διαδικασία προσλήψεων 80 μηχανοδηγών οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν στη σιδηροδρομική ακαδημία, η οποία είχε σταματήσει την λειτουργία της από το 2010.

Διαβάστε επίσης:

Κασσελάκης για αγρότες: Προτείναμε 8 κοστολογημένα μέτρα – Ο Μητσοτάκης μας ειρωνεύτηκε, θέλει μόνο την ησυχία του

Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Αποφασισμένοι για σύγκρουση οι φοιτητές, αμετακίνητη η κυβέρνηση

Δημοσκόπηση Pulse: Η ακρίβεια το βασικότερο πρόβλημα των Ελλήνων – Στηρίζουν τα αιτήματα των αγροτών

ΔΕΥΤΕΡΑ 03.06.2024 19:40
Exit mobile version