ΚΥΡΙΑΚΗ 21.09.2025 00:57
MENU CLOSE

ΣΚΑΪ: Σαν έτοιμος από καιρό για το «Big brother» - Τι θα κάνουν οι τηλεθεατές είναι το θέμα

11.04.2025 09:37

Ο ΣΚΑΪ ανακοίνωσε και επισήμως αυτό που από καιρό είχε «κυκλοφορήσει». Το πρώτο του είδους των ριάλιτι, το «Big brother» θα κάνει πρεμιέρα την παραπάνω Κυριακή (27/4) στις 21.00.

Υπάρχει  μια κάποια- ανομολόγητη- αγωνία για την πορεία του στο υπόλοιπο της σεζόν διότι η νέα διοίκηση και ο σταθμός έχουν «παίξει τα ρέστα» τους  στο αρχετυπικό ριάλιτι με την προσδοκία να περιοριστεί κάπως η «μαύρη τρύπα» (τηλεθέασης)  στo prime time και ταυτόχρονα συνεισφέρει στην συνολική βελτίωση της τηλεθέασης του καναλιού.  Κατά μία εκδοχή το ριάλιτι ήταν περίπου λύση ανάγκης.  

«Ο Big brother» πάντα τραβάει το μάτι» είναι το μότο με το οποίο το ριάλιτι- προμοτάρεται από το κανάλι.  Και κάνει ό,τι μπορεί με τα διάφορα τρέιλερ για να ενεργοποιήσει το τηλεοπτικό κοινό.

Για την ιστορία το προηγούμενο «Big brother»  του ΣΚΑΪ είχε προβληθεί τη σεζόν 2021-2022 και μάλιστα η πρεμιέρα του είχε πραγματοποιηθεί αρκετά νωρίτερα από κάθε άλλο πρόγραμμα εκείνης της τηλεοπτικής περιόδου.

Η πρεμιέρα εκείνη (29/8) ήταν μεν δεύτερη στη λίστα της Nielsen με τα δημοφιλέστερα προγράμματα (της ημέρας) αλλά με τηλεθέαση μόλις 6,8% (ή 702.000) τηλεθεατές.

Το δεύτερο επεισόδιο (30/8) ήταν μεν πρώτο στη λίστα αλλά με τηλεθέαση  5,6%  (ή 583.000 τηλεθεατές). Μια ημέρα μετά το ριάλιτι πέρασε στην τρίτη θέση του Top 10 καθώς πρώτο είχε αναδειχθεί επεισόδιο της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Alpha) το οποίο παρότι σε επανάληψη είχε τηλεθέαση 6,1% (ή 630.000 τηλεθεατές).

Μια ημέρα αργότερα (1/9) το ριάλιτι του ΣΚΑΪ κατρακύλησε στην όγδοη θέση του ημερήσιου τηλεβαρόμετρου με τηλεθέαση 4,4% ποσοστό που αντιστοιχεί σε 459.000 τηλεθεατές. Ενδεικτικά, επίσης, το «Big brother LIVE» (10/9) είχε τηλεθέαση 4,3% (446.000 τηλεθεατές ) και ξεχώρισε στην 10η θέση του Top 10 εκείνης της ημέρας.

Έπειτα άρχισαν οι σειρές ελληνικής μυθοπλασίας. Το ριάλιτι βρέθηκε ανάμεσα στις τηλεοπτικές «συμπληγάδες» του prime time «Η γη της ελιάς», «Σασμός», «Άγριες μέλισσες», «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» με αποτέλεσμα η τηλεθέαση του να περιοριστεί γύρω στο 4,5% και κάπως έτσι  δεν επανεμφανίστηκε στις διακεκριμένες θέσεις τηλεθέασης της Nielsen.

Εν τέλει η μετάδοση των επεισοδίων του «Big brother» εξελίχθηκε σε υπόθεση που κέντριζε την περιέργεια αν όχι λίγων, σίγουρα όχι τόσων, όσων θα ήθελαν στο κανάλι και μετατράπηκε από προσδοκώμενο «μαγνήτη» τηλεθεατών σε  φιάσκο τηλεθέασης.

Θρυλείται πως ένας κόσμος (ή «στρατόπεδο» κατά ορισμένους) στον ΣΚΑΪ δεν πιστεύει πως το ριάλιτι θα «τραβήξει», θεωρώντας πως είναι σαν ξαναζεσταμένο φαγητό και πως πιο αυθεντικές ριάλιτι ιστορίες από αυτές που «φτιάχνει» η ζωή δεν υπάρχουν. Χαμηλοφώνως επίσης έχει εκφραστεί και ένας σκεπτικισμός για την επένδυση (λέγεται ότι το κόστος παραγωγής κάπου στα τρια εκατ. ευρώ) για ένα πρόγραμμα «αμφιβόλου ποιότητας και απόδοσης». Ίσως εν τέλει η τηλεθέαση να μην έχει και τόσο σημασία, αν επιτευχθεί απόσβεση της επένδυσης  από χορηγίες, τοποθετήσεις προϊόντων, διαφημιστικά πακέτα κλπ κλπ. Όπερ έδει δείξαι.

Διαβάστε επίσης:

Τσιμτσιλή: Το σχόλιο στον Παπανώτα μετά τις δηλώσεις για «μισθό σερβιτόρου» (Video)

Τι θα δείτε στον Κάλχα της Παρασκευής

Eurovision 2025: Πόσο κοστίζει η ελληνική συμμετοχή

ΚΥΡΙΑΚΗ 21.09.2025 00:33
Exit mobile version