search
ΔΕΥΤΕΡΑ 06.10.2025 10:09
MENU CLOSE

Wolt: Ψηφιακή στήριξη μικρών επιχειρήσεων, αύξηση εσόδων και σύνδεση με καταναλωτές

06.10.2025 08:10
WOLT_EFOOD

Η πρόσβαση σε νέες αγορές και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας είναι πλέον πιο εύκολη για τις ελληνικές μικρές επιχειρήσεις, χάρη στη Wolt. Η ετήσια έρευνα «Local Commerce Survey 2025» της Copenhagen Economics, που πραγματοποιήθηκε σε 23 αγορές, αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της πλατφόρμας στη σύνδεση των καταστημάτων με τους καταναλωτές, με την Ελλάδα να συμμετέχει με περισσότερες από 700 επιχειρήσεις και 800 καταναλωτές.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι 56% των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων κατέγραψαν αύξηση των εσόδων τους, ενώ το 74% των καταναλωτών χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να στηρίξει μικρές, τοπικές επιχειρήσεις. Η Wolt λειτουργεί ως «πυλώνας» ανακάλυψης νέων καταστημάτων, καθώς 9 στους 10 χρήστες αναφέρουν ότι γνώρισαν νέες επιχειρήσεις μέσω της εφαρμογής.

Η πλειονότητα των συνεργατών είναι μικρές επιχειρήσεις: 53% δραστηριοποιούνται στην εστίαση και 46% στη λιανική, με 78% να διαθέτει μόνο ένα κατάστημα και 64% να απασχολεί λιγότερα από δέκα άτομα. Για πολλούς, η Wolt δεν αποτελεί απλά ένα κανάλι πωλήσεων: το 58% θεωρεί την πλατφόρμα απαραίτητη για τη λειτουργία τους, ενώ το 63% κατέγραψε αύξηση πελατολογίου. Επιπλέον, 30% των επιχειρήσεων προσφέρουν πλέον υπηρεσίες delivery που διαφορετικά δεν θα ήταν εφικτές, και το 42% αναφέρει ότι η Wolt συνέβαλε στην ψηφιοποίησή τους. Το 32% των επιχειρήσεων δεν θα είχαν καθόλου online παρουσία χωρίς την πλατφόρμα.

Η φυσική παρουσία των καταστημάτων παραμένει σημαντική: το 89% των συνεργατών ανέφερε σταθερή ή αυξημένη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους με τη Wolt. Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί ως «γέφυρα» με τους καταναλωτές, καθώς 6 στους 10 χρήστες προτιμούν να αγοράζουν από τοπικά καταστήματα μέσω εφαρμογής, ενώ για το 74% η στήριξη της τοπικής αγοράς αποτελεί βασικό λόγο επιλογής.

Η πλατφόρμα δεν περιορίζεται στην αγορά προϊόντων: η πλειονότητα των χρηστών γνωρίζει νέα καταστήματα μέσω αυτής και επισκέπτεται στη συνέχεια και τα φυσικά καταστήματα, με περίπου 1 στους 4 να το κάνει τακτικά. Η ευκολία χρήσης (67%) και η πρόσβαση σε επιχειρήσεις που διαφορετικά δεν θα ήταν προσβάσιμες (54%) αποτελούν βασικούς παράγοντες που έχουν εδραιώσει τη Wolt στην καθημερινότητα των καταναλωτών, με το 63% να χρησιμοποιεί την εφαρμογή πάνω από δύο χρόνια.

Ο Δημήτρης Καρέλος, Περιφερειακός Γενικός Διευθυντής της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και Κεντρική Ασία, σημείωσε: «Η έρευνα επιβεβαιώνει την καθημερινή εμπειρία μας: η Wolt έχει εξελιχθεί σε αναπόσπαστο εργαλείο για μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, αυξάνοντας τα έσοδά τους και διευκολύνοντας το ψηφιακό άλμα. Με παρουσία σε πάνω από 72 πόλεις και νησιά, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, χτίζοντας μαζί με τους συνεργάτες μας ένα βιώσιμο και δυναμικό εμπορικό μέλλον».

Με τον διπλό ρόλο της — ως εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων και ως γέφυρα σύνδεσης με τους καταναλωτές — η Wolt επιβεβαιώνει τη θέση της ως βασικό κομμάτι της νέας, ψηφιακά ενισχυμένης τοπικής οικονομίας στην Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης:

Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα

TP Greece: Τζίρος 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. ευρώ το 2024 – Σημαντική επένδυση το Innovation Lounge

Δίρφυς: Σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας το 2024 με στρατηγικές επενδύσεις ανάπτυξης

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.10.2025 10:09