21/09/2018 04:14:00
15.3.2018

Ρόδος: Έπαυσε η δίωξη καθηγητή για ανάρμοστες συνομιλίες με μαθήτρια στο facebook

Ρόδος: Έπαυσε η δίωξη καθηγητή για ανάρμοστες συνομιλίες με μαθήτρια στο facebook - Media

 

Έπαυσε εφ’ όρου από το Τριμελές Εφετείο Δωδεκανήσου Πλημμελημάτων η ποινική δίωξη για 40χρονο εκπαιδευτικό, που κατηγορούνταν για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας.

Συγκεκριμένα το δικαστήριο κάνοντας δεκτούς τους αυτοτελείς ισχυρισμούς των συνηγόρων υπεράσπισης κ.κ. Θρασύβουλου Κονταξή και Ζήση Κωνσταντίνου μετέτρεψε την κατηγορία και έπαυσε εφ’ όρου την ποινική δίωξη.

Σύμφωνα με την «Ροδιακή», κατά την ακροαματική διαδικασία, απολογούμενος ο εκπαιδευτικός έκανε λόγο για μία «επιπόλαιη πράξη» εκ μέρους του που είχε να κάνει αποκλειστικά και μόνο με συνομιλίες μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης με την μαθήτρια, τις οποίες αναγνώρισε ότι ήταν λάθος που τις ανέχτηκε και θέλησε – όπως είπε να αποτρέψει.

Ο εκπαιδευτικός πρόσθεσε ότι ήταν αυτός που ενημέρωσε και παρέδωσε τις συνομιλίες στον προϊστάμενο του, ότι ήταν μία «απερισκεψία, ένα λάθος όμως σε καμία περίπτωση δεν έκανε την οποιαδήποτε πρόταση στην κοπέλα».

Ο ίδιος είπε πως όταν αντιλήφθηκε το λάθος του προσπάθησε να το σταματήσει και πως όλα αυτά τα χρόνια που εργάζεται στην δημόσια εκπαίδευση ουδέποτε έχει δημιουργήσει το παραμικρό με εξαίρεση αυτό το περιστατικό το οποίο και έχει ήδη «πληρώσει» ο ίδιος και η οικογένειά του ακριβά.

Η υπόθεση εκδικάστηκε χθες σε δεύτερο βαθμό, καθώς πριν από δύο χρόνια ο 40χρονος κρίθηκε ένοχος από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ρόδου και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 3 ετών με τριετή αναστολή.

Η υπόθεση αφορά μηνύματα τα οποία αντάλλαξε ο 40χρονος μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης με ανήλικη κοπέλα που το διάστημα εκείνο που φέρεται να τελέστηκε το αδίκημα ήταν και μαθήτρια του, ενώ πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης μετά από καταγγελία που έκανε η μαθήτρια στον διευθυντή του σχολείου.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.