Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ενισχύθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους κατά 12,5%. Τα συνολικά κονδύλια έφτασαν τα 110 δισ. δολάρια, ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασε η Λατινική Αμερική με 48%, σύμφωνα με το AdView Pulse της Nielsen.
Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ενισχύθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους κατά 12,5%. Τα συνολικά κονδύλια έφτασαν τα 110 δισ. δολάρια, ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασε η Λατινική Αμερική με 48%, σύμφωνα με το AdView Pulse της Nielsen.
Αντίστοιχα, στην ευρωπαϊκή ήπειρο την κορυφαία επίδοση στην διαφημιστική δαπάνη σημείωσε η Γαλλία με 11%, ενώ οι Η.Π.Α., ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος όλων, ενίσχυσε τα κονδύλια της κατά 4%.
Σε ό,τι αφορά στα μερίδια κάθε Μέσου, η Τηλεόραση απέσπασε τα περισσότερα κονδύλια, βελτιώνοντας μάλιστα την επίδοσή της κατά 16%. Αύξηση παρουσίασε και τα ερτζιανά με 10% αλλά και οι εφημερίδες με 9%, σε αντιθέσει με τα περιοδικά που παρέμειναν σταθερά.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.