search
ΚΥΡΙΑΚΗ 16.11.2025 05:09
MENU CLOSE

«Χρυσοφόρος» ο ΟΛΘ – Κέρδη 29,4 εκατ. ευρώ το 2014

12.03.2015 14:15
Ελεύθεροι με εγγύηση λιμενάρχης και πλοηγοί για την υπόθεση διαφθοράς στο λιμάνι Θεσσαλονίκης - Media

Σε χρονιά-ρεκόρ για τα κέρδη και τη διακίνηση φορτίων εξελίχθηκε το 2014 για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επαληθεύοντας τις προβλέψεις της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) για μια χρήση με εντυπωσιακό προφίλ, παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες. 

Σε χρονιά-ρεκόρ για τα κέρδη και τη διακίνηση φορτίων εξελίχθηκε το 2014 για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επαληθεύοντας τις προβλέψεις της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ ΑΕ) για μια χρήση με εντυπωσιακό προφίλ, παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες. 

“Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας του. Είναι σαφές ότι η δυναμική που έχουν προσδώσει στο λιμάνι η στρατηγική και οι κινήσεις της διοίκησης τα τελευταία χρόνια αποδίδουν, αναδεικνύοντας την ΟΛΘ ΑΕ αφενός σε βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας και αφετέρου σε μια από τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις της χώρας” υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία του 2014, ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκε στα 56,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 9,15% σε σχέση με το 2013, ενώ τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) έφτασαν τα 29,4 εκατ., σημειώνοντας άνοδο 25,16%. Τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 21,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 17,11%.

Σχολιάζοντας τα μεγέθη του 2014, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέλιος Αγγελούδης, δήλωσε: “η προσπάθεια που καταβάλουν τα τελευταία χρόνια η διοίκηση και οι εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τους πελάτες του λιμένος, αποδίδουν τα μέγιστα. Τα οικονομικά μεγέθη και ο όγκος των διακινούμενων φορτίων αποδεικνύουν τη δυναμική του λιμανιού, που αναπτύσσεται και ενισχύεται. Οι προοπτικές και οι προκλήσεις για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες”.  

Πρόσθεσε ότι η Θεσσαλονίκη οφείλει να αξιοποιήσει τις εξελίξεις, ώστε όχι μόνο να μην περιθωριοποιηθεί, αλλά αντίθετα να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει σήμερα, λόγω της γεωγραφικής της θέσης αλλά και της παραγωγικότητας του λιμανιού.

Υπενθυμίζεται ότι ο κερδοφόρος ΟΛΘ έχει ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, με την διαδικασία αποκρατικοποίησής του να βρίσκεται σε εξέλιξη, χωρίς να έχει ξεκαθαρίστεί από την νέα κυβέρνηση αν θα ματαιωθεί. 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 16.11.2025 01:02