ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 12:44
MENU CLOSE

Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες στα σούπερ μάρκετ

24.06.2016 10:10

Πέντε βασικοί τύποι shoppers καταγράφονται στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ στη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και των capital controls.

Πέντε βασικοί τύποι shoppers καταγράφονται στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ στη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και των capital controls.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο «Shoppers’ attitude & behaviour in 2016», που πραγματοποίησε η Exceed Consulting σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο και παρουσίασε πρόσφατα το ECR Hellas, οι έλληνες καταναλωτές χωρίζονται στους Busy & demandingAffluents (26%), τους Low Budget Quality seekers (19%), τις Desperate Housewives (24%), τους G700 (18%) και τους Easy going shoppers (13%), αναφορικά με την αγοραστική συμπεριφορά τους στα σουπερμάρκετ.  

Περισσότερα στο: economy365.gr

ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 12:43
Exit mobile version