ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 08:38
MENU CLOSE

«Οδομαχίες» στην κυβέρνηση για τις αποκρατικοποιήσεις

09.07.2016 07:18

Όσοι  νόμιζαν ότι με την προοπτική λειτουργίας του Υπερταμείου θα σταματήσει και ο άγνωστος πόλεμος στην κυβέρνηση για τις αποκρατικοποιήσεις, απλά …έκαναν λάθος. Η κόντρα που υποβόσκει από μηνών μέσα στο κυβερνητικό σύστημα με κεντρικούς πρωταγωνιστές τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, συνεχίζεται. Και μάλιστα ασταμάτητα…

Όσοι  νόμιζαν ότι με την προοπτική λειτουργίας του Υπερταμείου θα σταματήσει και ο άγνωστος πόλεμος στην κυβέρνηση για τις αποκρατικοποιήσεις, απλά …έκαναν λάθος. Η κόντρα που υποβόσκει από μηνών μέσα στο κυβερνητικό σύστημα με κεντρικούς πρωταγωνιστές τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα, συνεχίζεται. Και μάλιστα ασταμάτητα…

Η αλήθεια είναι ότι ο Χρήστος Σπίρτζης δεν χάνει ευκαιρία να βάζει τρικλοποδιές στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ, έστω κι αν αυτό είναι η επίσημη κυβερνητική θέση και γραμμή. Κάποιοι στο κυβερνητικό στρατόπεδο θεωρούν ότι έτσι δεν χάνεται η… έξωθεν καλή μαρτυρία (προς τους ψηφοφόρους που δεν θέλουν τις αποκρατικοποιήσεις) και προφανώς για τον λόγο αυτό τον …αφήνουν.

Το τελευταίο επεισόδιο διαδραματίστηκε μέσα στην εβδομάδα στους σιδηροδρόμους, πεδίο στο οποίο φαίνεται να …υπερέχει ο υπουργός Υποδομών. Όπως είναι γνωστό η αποκρατικοποίηση αφορούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη ROSCO (εταιρία συντήρησης τροχαίου υλικού). Παρά το βέβαιο και υψηλό ενδιαφέρον, τελικά εμφανίστηκαν μόνο οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι που τελικά έσωσαν την παρτίδα για το ΤΑΙΠΕΔ.

Το ερώτημα που έμεινε στην αγορά ήταν γιατί δεν εμφανίστηκαν οι υποψήφιοι για τη ROSCO, ιδιαίτερα καθώς η εταιρεία αυτή έχει σίγουρο αντικείμενο και πελάτες (σ.σ. την ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Μια εξήγηση που δόθηκε ήταν ότι οι μνηστήρες της ROSCO περίμεναν να δουν αν θα υπάρξει ανάδοχος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να κινηθούν και αυτοί. Και σωστά ως εδώ.

Διαβάστε περισσότερα στο economy365.gr

ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 08:38
Exit mobile version