search
ΤΡΙΤΗ 04.11.2025 10:04
MENU CLOSE

Τηλεοπτική διαφήμιση: Tάσεις και νέα δεδομένα

12.11.2019 19:13
Τηλεοπτική διαφήμιση: Tάσεις και νέα δεδομένα - Media

 

Με κεντρικό θέμα «(new) Rules of Engagement», πραγματοποιείται την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου το TV & Video Conference (www.tvandvideoconference.gr), με σειρά keynote ομιλιών από κορυφαίους διεθνείς παίκτες όπως Bertelsmann, OMD, Nielsen Global Media, BBC και IAB Europe που θα δώσουν στο στίγμα των διεθνών εξελίξεων, αλλά και κεντρική συζήτηση πάνελ με ανώτατα στελέχη της εγχώριας αγοράς η οποία θα επικεντρωθεί στην ελληνική πραγματικότητα.

Τα βασικά ζητήματα που θα εξετάσει το συνέδριο είναι: Τηλεοπτική διαφήμιση: τάσεις και νέα δεδομένα, καινοτομία, digital video συνέργειες, Παραγωγή, διάθεση και κατανάλωση οπτικοακουστικού περιεχομένου: οι τελευταίες εξελίξεις, οι συγκλίσεις και τα βασικά ΚΡΙs, Ψηφιακή αγορά: ανταγωνισμός καναλιών, pure plays και διεθνών παικτών για μερίδιο δαπάνης, Δημιουργικότητα, κάλυψη και κόστος, Μultiscreen distribution & attribution: μετρήσεις, απαραίτητες δεξιότητες και τεχνολογική υποδομή, Addressable TV: θεωρία και πράξη.

Πηγή: typologies.gr

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΡΙΤΗ 04.11.2025 10:03