ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 03.05.2024 02:24
MENU CLOSE

Ποιο ήταν το λάθος που στάθηκε μοιραίο για τον επιχειρηματία Θ. Νιτσιάκο

12.01.2020 15:58

 

Ο 76χρονος επιχειρηματίας είχε ένα πάθος. Το κυνήγι και κυρίως των αγριογούρουνων. Όταν ανοίγει η κυνηγετική περίοδος, στις περιοχές που επιτρέπεται και παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας (σύμφωνα με συνκυνηγούς του), έσπευδε να κυνηγήσει. Όμως, όπως τραγικά αποδείχτηκε, ο 76χρονος όπως και η πλειοψηφία των οδηγών – κυνηγών  δεν πήρε στο 100% όλα τα μέτρα ασφαλείας -σαφώς λόγω άγνοιας- και αυτό αφορά το αυτοκίνητό του.

Νωρίς το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, ο Νιτσιάκος κατευθυνόταν προς την Αετομηλίτσα για να ελέγξει τα περάσματα αγριογούρουνων, με σκοπό το Σάββατο το πρωί να κυνηγήσει.  Στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας – Πληκατίου, και όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο, το τετρακίνητο Suzuki Samurai που χρησιμοποιούσε για το κυνήγι, ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου στην άκρη του ανηφορικού δρόμου, δίπλα σε χαράδρα.

Το Suzuki Samurai (είναι τετρακίνητο και φέρει βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με 75 άλογα), πρόκειται για ένα όχημα ιδιαίτερα προσφιλές στον κυνηγετικό κόσμο λόγω της αξιοπιστίας του, των αυξημένων δυνατοτήτων κίνησης εκτός δρόμου και της ευελιξίας που προσφέρει σε δύσβατα μέρη.

Ο συγγενής – συνοδηγός κατέβηκε από το Samurai για να ελέγξει το παγωμένο οδόστρωμα. Η ελάφρυνση του βάρους στο όχημα, με την απεπιβίβαση του συνοδηγού, ουσιαστικά επέτρεψε το γλίστρημα του αυτοκινήτου προς τη χαράδρα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsauto, το Samurai δε διέθετε τα κατάλληλα ελαστικά, δηλαδή, δεν είχε χειμερινά ελαστικά, τα οποία πολύ πιθανό να μην επέτρεπαν το τόσο έντονο γλίστρημα του αυτοκινήτου.

Οι συνθήκες απόλυτου παγετού απαιτούν τη χρήση ειδικών ελαστικών και σε πολλές περιπτώσεις αντιολισθητικές αλυσίδες, ανεξάρτητα με το αν το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι 4κίνητο.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 03.05.2024 00:58
Exit mobile version