search
ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 13:09
MENU CLOSE

Γυναικείος αθλητισμός: Το νέο… χρυσορυχείο των αμερικανικών ΜΜΕ – Στον αέρα η πρώτη θεματική ιντερνετική πλατφόρμα

24.04.2024 12:16
mikrofono-new

Η αμερικανική επιχειρηματικότητα στον οπτικοακουστικό χώρο οσμίζεται τις ευκαιρίες από μακριά. Τις αξιοποιεί σε κάθε είδους οπτικοακουστικό περιεχόμενο και τις νομισματοποιεί.

Μόλις χθες έλαβε υπόσταση μια τέτοια ευκαιρία. Δύο επιχειρήσεις ΜΜΕ, οι iHeart Media και η Deep Blue Sports+ Entertainment, παρουσίασαν την πρώτη ακουστική πλατφόρμα αποκλειστικά για γυναικεία αθλήματα.

Με «ηχηρά» ονόματα από τον χώρο της τηλεόρασης και του αμερικανικού αθλητισμού όπως της αθλητικογράφου Σάρα Σπέιν και της πρώην παίκτριας- θρύλου του WNBA Σέριλ Σούπς (με τρία χρυσά Ολυμπιακά μετάλλια), το Women’s Sports Audio Network  (WSAN) σκοπεύει να αναδείξει και να διευρύνει την κάλυψη των αθλημάτων με γυναίκες σε ραδιοφωνικές εκπομπές, podcasts, ιντερνετικές υπηρεσίες περιεχομένου διαρκούς ροής (streaming) και εκδηλώσεις.

Είναι κατάσταση οι υψηλές τηλεθεαματικότητες- και σε επίπεδο ρεκόρ μάλιστα- οι οποίες σημειώνονται στον γυναικείο αθλητισμό  στις ΗΠΑ. Το νόημα το πιάσαν αμέσως οι δύο εταιρείες ΜΜΕ.

«Είναι επιτακτική ανάγκη η αγορά των ΜΜΕ και οι εμπορικές επενδύσεις  να συμβαδίζουν, όχι μόνον για να ικανοποιήσουν τη ζήτηση ων καταναλωτών, αλλά και για να διατηρήσουν αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά», υπογράμμισε η Λόρα Κορέντι, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Deep Blue, στην επίσημη παρουσίαση του Women’s Sports Audio Network .

Η πρόσβαση στο περιεχόμενο της ιντερνετική πλατφόρμας WSAN  θα είναι δωρεάν και θα περιλαμβάνει πρωτογενές περιεχόμενο σε podcasts, ρεπορτάζ και ιστορίες αθλητριών εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.

Η αμερικανική οπτικοακουστική βιομηχανία έχει αρχίσει να  στρέψει την προσοχή της στον γυναικείο αθλητισμό, στην ανάδειξη και στην προβολή του, κατ’ αρχάς για λόγους ισότητας και κατάρριψης στερεοτύπων.

Είναι ένας τομέας δραστηριότητας ταχύτητα αναπτυσσόμενος , παράγει πρότυπα, έχει συναρπαστικό περιεχόμενο, άρα προσφέρει θέαμα, παράγει ειδήσεις και «μυρίζει» χρήμα.

Το τάιμινγκ φαίνεται να είναι το σωστό. Αμερικανικά ΜΜΕ αναφέρουν με αφορμή το λανσάρισμα του WSAN πως μέσα στο 2024 τα κορυφαία γυναικεία αθλήματα αναμένεται να αποτελέσουν  «βιομηχανία» αξίας ενός δισ. δολαρίων καταφέρνοντας αύξηση 300% μέσα σε μόλις τρία χρόνια.

Χάρη στη λειτουργία της εξειδικευμένης πλατφόρμας εκτιμάται ότι η  κάλυψη των γυναικείων αθλημάτων από το 15%, που είναι σήμερα, θα «εκτοξευθεί» στο 90% από τη μια στιγμή στην άλλη σύμφωνα με τα επιτελικά στελέχη των δύο εταιρειών. Πίσω από την WSAN είναι η «μεγάλη εικόνα» η οποία διαμορφώνεται από τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιούνται στον τομέα αυτό με νέες συμφωνίες και συνεργασίες αλλά και την στροφή των ΜΜΕ προς τα γυναικεία αθλήματα.

Διαβάστε επίσης:

«CreativeGreece»: Ανησυχία σε σκηνοθέτες και παραγωγούς προκαλεί το νομοσχέδιο για σινεμά και τηλεόραση

Συνέντευξη Ανδρουλάκη την Τετάρτη στον Σκάι

Κορυφαία σε τηλεθέαση και τη Δευτέρα η «Γη της ελιάς»

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 13:09