Η υφιστάμενη νομοθεσία πάντως δεν επιτρέπει, αν ενεργοποιηθεί το ΕΣΡ, να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί εδώ και χρόνια με τη μετατροπή του telemarketing σε πολιτικό άμβωνα, με πλήθος εσόδων.
Το telemarketing σχετίζεται αποκλειστικά με την προβολή προϊόντων, ενώ αν υπάρχουν πολιτικές ή άλλες αναφορές κατά τη διάρκεια της εκπομπής πρόκειται για παραγωγή προγράμματος, με μέγιστο όριο διαφημίσεων 12 λεπτά την ώρα, χωρίς την προβολή τηλεφωνικών αριθμών και προϊόντων.
Όσο συνεχίζεται η υπάρχουσα κατάσταση, δεν αποδίδονται φόροι, ΦΠΑ και ασφαλιστικές εισφορές, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός σε βάρος όσων τηλεοπτικών σταθμών εφαρμόζουν τη νομοθεσία, οι οποίοι έχουν απώλεια εσόδων από την καταχρηστική συμπεριφορά των ανταγωνιστών, υπό την ανοχή της Πολιτείας.
Πηγή: ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής