ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 05:56
MENU CLOSE

Κοροϊδεύουν αφίσες της Disney, στιγματίζοντας την προώθηση πλαστικών παιχνιδιών (Photos)

21.10.2020 07:41

 

Για να αναδείξουν τις μακρόχρονες επιπτώσεις αυτών των βραχυπρόθεσμων προωθήσεων προϊόντων, οι Alex Wadelton και Tom Whitty πήραν κλασικές αφίσες ταινιών της Disney και τις «επανερμήνευσαν», βάζοντας αυτά τα πλαστικά παιχνιδάκια στη θέση των βασικών χαρακτήρων: Η «Finding Nemo (Ψάχνοντας τον Νέμο)» έγινε «Chocking Nemo (Πνίγοντας τον Νέμο)». Η «Toy Story (Η Ιστορία των Παιχνιδιών)» μετονομάστηκε σε «Destroy Story (Ιστορία των Καταστροφών)».

Σε μία από τις αφίσες αναγράφεται «Μια ερωτική ιστορία με οικονομικό κέρδος. Και περιβαλλοντικό μπελά», παίζοντας με τις λέξεις «gain» και «pain». Σε άλλη, αναγράφεται «Ψάχνοντας μια φιλική στο περιβάλλον προώθηση προϊόντων; Συνεχίστε την αναζήτηση!». Στην τρίτη αφίσα, η φράση «Οι πάγοι στους Πόλους λιώνουν. Everything is f***ed!»

Το εγχείρημα θέλει να επισκεφθούν οι Αυστραλοί τον ιστότοπο futurelandfill.org και να προσθέσουν το όνομά τους στη λίστα υπογραφών την οποία ξεκίνησε η σταρ του YouTube, Natalie Tran, ζητώντας από τη Woolworths να βάλει τελεία στις καμπάνιες προώθησης προϊόντων της με ooshies και να δεσμευθεί για ανακύκλωση των φτηνών παιχνιδιών.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ 

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 00:06
Exit mobile version