ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 08:08
MENU CLOSE

Αγωνία στα κανάλια για τη διαφημιστική πίτα

16.09.2021 10:35

Με αγωνία παρακολουθούν την πορεία των ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά οι καναλάρχες.

Οι πληροφορίες που έρχονται από το εξωτερικό είναι ιδιαιτέρως δυσμενείς. Ήδη αλυσίδα καταστημάτων σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα έχει μειώσει σε αρκετές χώρες τη διαφημιστική της δαπάνη και όλα δείχνουν ότι αυτή η πολιτική θα ακολουθηθεί σε όλες τις χώρες στις οποίες διαθέτει δίκτυο λιανικής πώλησης.

Λέγεται ότι αρκετές ελληνικές εταιρείες τροφίμων σκέφτονται ήδη να περικόψουν τα έξοδα διαφήμισης και αυτό θα έχει άμεσες συνέπειες κυρίως στα κανάλια που απορροφούν σχεδόν το σύνολο της «πίτας» σε προϊόντα όπως τα γαλακτοκομικά, ο καφές, τα αρτοσκευάσματα και άλλα – αυτά που γεμίζουν τα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κυβέρνηση επιδιώκει μια συμφωνία κυρίων με τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ για να απορροφήσουν ένα ποσοστό των ανατιμήσεων. Αυτό ανησυχεί τα εμπορικά τμήματα των τηλεοπτικών σταθμών, που πιστεύουν ότι στα πρώτα θύματα των μειώσεων του κόστους λειτουργίας θα βρεθεί η διαφημιστική δαπάνη, η οποία ενδεχομένως θα περιοριστεί στα social media.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κορυφαία ελληνική εταιρεία σούπερ μάρκετ αποφεύγει τη διαφήμιση στην τηλεόραση, χωρίς να φαίνεται ότι αυτή η απόφαση της δημιουργεί προβλήματα.

Η εξαγγελία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ για μειωμένο ΦΠΑ στις μεταφορές, τον καφέ και τα μη αλκοολούχα ποτά δεν έπεισε ότι η ακρίβεια στο καλάθι της νοικοκυράς θα περιοριστεί και τα κανάλια περιμένουν εναγωνίως το αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης:

ΕΣΡ καλεί ΕΡΤ για προβολή fake news

Game Of Chefs: Τι θα δούμε στο επεισόδιο της Τετάρτης (Video)

Επίθεση με βιτριόλι: Δημοσιογράφος του Πρωινού «λύγισε» στον αέρα της εκπομπής (Video)

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 07:58
Exit mobile version