Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Για τα όνειρά της, το τίμημα της επιτυχίας και την προσπάθειά της να απομακρυνθεί με κάθε τρόπο από τη σέξι και μοιραία εικόνα που της προσδώσει τα Μέσα μίλησε η Δήμητρα Ματσούκα.
«Όχι μόνο τα Μέσα αλλά και δυο-τρεις ρόλοι. Και οι φωτογραφίσεις για αυτούς τους ρόλους στα περιοδικά, που τότε βασίζονταν σε ξένα εξώφυλλα ηθοποιών που όλοι θαυμάζαμε και τις έκλεινε το εκάστοτε κανάλι που φιλοξενούσε την όποια σειρά. Και βέβαια μου την προσέδωσε –όπως λες– κι αυτό που ήμουν από τη φύση μου, η εμφάνισή μου, η φωνή μου, το βάδισμά μου – ό,τι τέλος πάντων ήμουν. Αυτό ήταν το τίμημα», εξομολογήθηκε.
«Έφτασα στο σημείο να λυπάμαι για ό,τι ήμουν. Ευτυχώς ήρθε η εποχή του Instagram που με απάλλαξε απ’ όποια ενοχή είχα. Βλέποντας γυναίκες –μικρές και μεγάλες, όμορφες ή όχι, με παιδιά ή άνευ, καλλιτέχνες ή μπα, ποιοτικές ή όχι και τόσο τελικά– να προσπαθούν κατ’ εξακολούθηση να δείξουν ωραίες και ερωτικές και βέβαια να έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν, μου φάνηκε συμπαθής η περίπτωσή μου. Άλλωστε ό,τι συνέβη συνέβη χωρίς προσπάθεια ή τακτική. Επιτέλους αισθάνομαι ανακουφισμένη και ήσυχη!», εξήγησε στο περιοδικό «ΟΚ» που κυκλοφορεί με τα «Νέα Σαββατοκύριακο».
Διαβάστε τη συνέντευξή της:
Όχι, δεν έκανα πραγματικότητα τα όνειρά μου. Κι έτσι έχω ακόμα πράγματα να ονειρεύομαι. Αυτό λένε πως είναι ευλογία.
Ήθελα πάντα ένα μικρό σπίτι μέσα στα δέντρα ή δίπλα στη θάλασσα. Να μη βλέπω κανένα κτίριο μπροστά.
Το πίστευα μέσα μου, αλλά όχι με τη συγκεκριμένη δουλειά (σ.σ. το Κάτι τρέχει με τους δίπλα). Το αντίθετο βασικά. Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα τη δει κανείς αλλά εγώ θα μάθαινα κάτι από κωμωδία, αφού στη σχολή μόνο δραματικούς ρόλους μού έδιναν.
Όχι μόνο τα Μέσα αλλά και δυο-τρεις ρόλοι. Και οι φωτογραφίσεις για αυτούς τους ρόλους στα περιοδικά, που τότε βασίζονταν σε ξένα εξώφυλλα ηθοποιών που όλοι θαυμάζαμε και τις έκλεινε το εκάστοτε κανάλι που φιλοξενούσε την όποια σειρά. Και βέβαια μου την προσέδωσε –όπως λες– κι αυτό που ήμουν από τη φύση μου, η εμφάνισή μου, η φωνή μου, το βάδισμά μου – ό,τι τέλος πάντων ήμουν. Αυτό ήταν το τίμημα. Έφτασα στο σημείο να λυπάμαι για ό,τι ήμουν. Ευτυχώς ήρθε η εποχή του Instagram που με απάλλαξε απ’ όποια ενοχή είχα. Βλέποντας γυναίκες –μικρές και μεγάλες, όμορφες ή όχι, με παιδιά ή άνευ, καλλιτέχνες ή μπα, ποιοτικές ή όχι και τόσο τελικά– να προσπαθούν κατ’ εξακολούθηση να δείξουν ωραίες και ερωτικές και βέβαια να έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν, μου φάνηκε συμπαθής η περίπτωσή μου. Άλλωστε ό,τι συνέβη συνέβη χωρίς προσπάθεια ή τακτική. Επιτέλους αισθάνομαι ανακουφισμένη και ήσυχη!
Ζούμε πια σε μια πιο ελεύθερη, πιο απενεχοποιημένη εποχή. Κάποτε ήταν οι εξ επαγγέλματος δημόσια προβεβλημένοι, τώρα είμαστε όλοι, και μάλιστα οικειοθελώς, επιλέγοντας οι ίδιοι τον τρόπο, χωρίς να μας αναγκάζουν επαγγελματικοί λόγοι.Τώρα ένας κόσμος είμαστε κυριολεκτικά όλος ο πλανήτης! Και στα καλά –ελευθερία, ή έστω σημαντικά βήματα προς αυτήν, και βέβαια την αποδοχή της φύσης μας– και στα τραγικά –κλιματική κρίση, πανδημίες κ.ο.κ.–κ αι στα φρικτά – ναρκισσισμός, υποκρισία, ιδιοτέλεια και σαχλαμάρα.
Η ιδιοτέλεια. Με φοβίζουν οι άνθρωποι που λειτουργούν βάσει του προσωπικού τους συμφέροντος και μόνο.
Ε, όχι. Είναι μάλλον αδιάκριτη.
Όχι πως δεν με έχουν σεβαστεί. Κανείς, ας πούμε, δεν με ρωτάει για την προσωπική μου ζωή γιατί σέβονται τη διαχρονική επιθυμία μου να μη μιλάω για τέτοια. Απλώς κάποια βαθυκίτρινα Μέσα έχουν εφεύρει ιστορίες που δεν ίσχυαν, ώστε να πουλήσουν. Αλλά αυτό συμβαίνει σταθερά κάθε δυο-τρία χρόνια τα τελευταία είκοσι δύο χρόνια.
Πού και πού μηνύω κανέναν και φτου από την αρχή.
Έχω κερδίσει, και μάλιστα τριάντα εκατομμύρια δραχμές. Δεν τα πήρα ποτέ τα χρήματα αλλά το περιοδικό έκλεισε. Δεν είναι και λίγο!
Εδώ δεν ξέρω εγώ ακριβώς, ποιος κόσμος; Και όχι, για τον κόσμο δεν πειράζει ούτε και θα έπρεπε να ξέρει, έτσι νομίζω. Εγώ όμως; Να κάτι που θα ήθελα να αλλάξω. Θα ήθελα να προσπαθήσω να υπάρχω με έναν πιο αυθεντικό τρόπο, λιγότερο μηχανικό. Θα ήθελα να με μάθω περισσότερο. Αυτό, ξέρετε, απαιτεί πολλή δουλειά και ακόμη περισσότερη προσοχή, παρατήρηση. Κάτι σαν αυτό
που πια λέμε «mindfulness». Τελευταία κι αυτό με απασχολεί. Είναι τα απόνερα των lockdowns, μάλλον όλα αυτά. Ή απλώς είναι τα ωραία τού να ωριμάζεις.
Ε, όταν γεννήθηκε ο Ραφαήλ. Η Μαρία γέννησε μέσα στον κορωνοϊό και δεν μπορούσαμε να την επισκεφτούμε στο μαιευτήριο. Μαζί με τη μαμά μου ήμασταν σε άμεση σύνδεση με τον σύζυγό της και αμέσως μας έστειλε φωτογραφία του μωρού με τη Μαρία. Δεν έχω συγκινηθεί ποτέ τόσο πολύ στη ζωή μου.
Διαβάστε επίσης:
Θεματοφύλακες του Συντάγματος: «Έχουν μπερδέψει τον κάθε παλαβό μαζί μας» (Video)
Κρατερός Κατσούλης: «Πολλές φορές θα πω “το σύντροφό μου” και να μου πουν “τι σύντροφο;”» (Video)
Ο καιρός τα Χριστούγεννα: Βγάλτε τα ανοιξιάτικα – Πρόβλεψη Μαρουσάκη
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.