search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 11:08
MENU CLOSE

Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στο topontiki.gr: Η αγράμματη Διαμάντω είναι πολύ μπροστά από πολλούς ασυνείδητους σύγχρονους μας (Photos)

21.01.2022 15:03
karyofillia new

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη με αφορμή την συμμετοχή της στην σειρά «Αγάπη παράνομη» (ΕΡΤ1) μιλά στο topontiki.gr για τη Διαμάντω της,  για τις βαθιά ριζωμένες αντιλήψεις της πατριαρχικής κοινωνίας μας, τις κακοποιητικές συμπεριφορές, την ελπίδα στην Τέχνη, τον επερχόμενο ρόλο της στην επίσης σειράς εποχής «Φλόγα και άνεμος» αλλά και το θεατρικό «Γλυκό πουλί της νιότης».

 Επανέρχεστε στην τηλεόραση έπειτα από 15 χρόνια αποστασιοποίησης. Ποιος ήταν ο λόγος για την αποχή αυτή;

Πριν από περίπου τριάντα χρόνια, στις αρχές τις δεκαετίας του ’90, είχα την τύχη, στο ξεκίνημα της ιδιωτικής τηλεόρασης, να συναντηθώ με έναν σπουδαίο σκηνοθέτη, τον Κώστα Κουτσομύτη.

Τότε έπνεε ένας άνεμος δημιουργίας, υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες για να χρηματοδοτηθούν πολύ ακριβές παραγωγές, όπως ήταν οι μεταφορές λογοτεχνικών έργων εποχής.

Καθώς ήμουν μέχρι τότε αποκλειστικά ηθοποιός του καλού θεάτρου και του κινηματογράφου, χρειάστηκε να κατανικήσω τους αρχικούς δισταγμούς μου -γιατί ήμουν πολύ επιφυλακτική ως προς την ποιότητα των τηλεοπτικών προϊόντων- και ευτυχώς δέχτηκα να συμμετάσχω στη μεταφορά του «Κίτρινου φάκελου» του Καραγάτση.

Η τεράστια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία της σειράς μάς οδήγησε και σε άλλες εξαιρετικές παραγωγές, όπως τα «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» του Κώστα Μουρσελά και «Η αγάπη άργησε μια μέρα» της Λιλής Ζωγράφου, καθώς και σε άλλες υπέροχες συνεργασίες με σπουδαίους δημιουργούς, όπως στο «Τελευταίο αντίο» του Βασίλη Βασιλικού, το «Ασθενείς και οδοιπόροι» του Γιώργου Θεοτοκά κ.ά.

Ύστερα όμως ήρθε η κρίση που ισοπέδωσε τα πάντα. Επειδή πάντα το κριτήριο για να πω το “ναι” σε μια πρόταση ήταν αυστηρά και μόνο η καλλιτεχνική της αξία, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να δεχτώ να εμφανιστώ σε κάποια σειρά που δεν με κάλυπτε καλλιτεχνικά μόνο και μόνο για λόγους επιβίωσης – κι ας ήταν πολύ επιτακτικοί οι λόγοι αυτοί.

Το θέατρο, που αντιστάθηκε σθεναρά στην κρίση επιμένοντας στην υψηλή ποιότητα έστω και με πολύ λιγότερα χρήματα, ήταν για μένα μονόδρομος, ο μοναδικός χώρος που μου επέτρεπε να ασχοληθώ σοβαρά με την τέχνη μου και να εξελιχθώ ως άνθρωπος διατηρώντας την καλλιτεχνική μου σοβαρότητα και αξιοπρέπεια.

 Παρατηρώντας την τηλεόραση όλο αυτό το διάστημα τί έχετε διαπιστώσει;

Η τηλεόραση θα έπρεπε να είναι εκείνο το θαυμάσιο μέσον που θα μπορούσε να επιτελέσει πολύ σπουδαίο πολιτιστικό έργο και να συντελέσει στην άνοδο της παιδείας του ελληνικού κοινού. Δυστυχώς, επειδή ο μοναδικός στόχος των ιδιωτικών καναλιών είναι η κερδοσκοπία, προτιμούν να επενδύουν σε εύπεπτες εκπομπές – είτε ριάλιτι πολύ χαμηλού επιπέδου που προάγουν προσβλητικές συμπεριφορές και απαρχαιωμένα κοινωνικά στερεότυπα, είτε εκπομπές λάιφστάιλ και ελαφρές σειρές που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό.

Είναι ευχάριστο παρόλ’ αυτά το ότι το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει κάποιες σοβαρές απόπειρες καλής μυθοπλασίας και ότι ειδικά η ΕΡΤ μάς δίνει την ευκαιρία να επιστρέψουμε στην ελληνική λογοτεχνία, που παρέχει ένα θαυμάσιο υλικό για να γίνουν σπουδαίες σειρές.

Αυτή την ικανοποίηση την είδα και στις αντιδράσεις των θεατών στα social media, όπου με αφορμή την προβολή της σειράς «Αγάπη παράνομη» γράφουν: «Ευχαριστούμε πολύ, αυτήν την τηλεόραση θέλουμε, αυτήν αγαπάμε κι αυτή μας αξίζει». Ελπίζω η έκκληση αυτή να εισακουστεί από τους ιθύνοντες.

 Τί σας έκανε να πείτε το «ναι» στην πρόταση για την «Αγάπη παράνομη»;

Πρώτα απ’ όλα το συγκλονιστικό διήγημα του Θεοτόκη και το συναρπαστικό σενάριο της Ελένης Ζιώγα· επίσης το ότι σκηνοθέτης θα ήταν ο πολύπειρος Νίκος Κουτελιδάκης και ότι την παραγωγή είχε αναλάβει η δυναμική εταιρεία Stefi, με την οποία είχα συνεργαστεί παλιότερα στο «Ασθενείς και οδοιπόροι» και είδα με πόση σοβαρότητα είχαν αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις μιας πολυδάπανης σειράς εποχής.

 Τί σας εντυπωσίασε στη Διαμάντω, δεδομένου ότι είναι μια- υποταγμένη;- γυναίκα των αρχών του περασμένου αιώνα;

Η Διαμάντω είναι ένας υπέροχος χαρακτήρας που συνδυάζει πολλές αρετές. Διακατέχεται από συναισθήματα αγάπης, στοργής και καλοσύνης, όχι μόνο προς την οικογένειά της, αλλά γενικά προς τους ανθρώπους.

Είναι μια αγρότισσα που δουλεύει με μόχθο στα χωράφια και στο σπίτι, πάντα όμως με το χαμόγελο, άξια σύζυγος και μητέρα. Βρίσκεται εγκλωβισμένη σε μια αυστηρή πατριαρχική κοινωνία, όπου η θέση της της επιβάλλει να υποτάσσεται στη θέληση του άντρα.

Διαθέτοντας ένα πολύ ισχυρό ένστικτο καταλαβαίνει από την πρώτη στιγμή αυτό που συμβαίνει στον άντρα της -δηλαδή τον άνομο πόθο του για το νέο κορίτσι που δίνει νύφη στον γιο του- αλλά δεν μπορεί παρά να καταφύγει σε τρόπους μυστικούς για να το αντιμετωπίσει.

Η καταπιεστική κοινωνία μέσα στην οποία ζει τη θέλει υποταγμένη, οι άγραφοι νόμοι που απειλούν την οικογένειά της με διαπόμπευση και καταστροφή τής επιβάλλουν τη σιωπή, εκείνη όμως, ως το απόλυτο μητριαρχικό σύμβολο, θα σηκώσει το ανάστημά της στον άντρα της -έστω και μόνο όταν είναι οι δυο τους ενώπιος ενωπίω- και το αίσθημα της δικαιοσύνης που τη διακατέχει θα την κάνει να αγκαλιάσει σε ακλόνητη συμμαχία το θύμα, τη νύφη της, και να μη στρέψει τα βέλη εναντίον της, όπως θα ήταν η αναμενόμενη εύκολη αντίδραση.

Η αγράμματη Διαμάντω από το χωριό της έναν αιώνα πριν είναι πολύ πιο μπροστά από ένα σωρό ασυνείδητους συγχρόνους μας, που σπεύδουν να καταδικάσουν τα θύματα κατηγορώντας τα και διασύροντάς τα.  

Τί σας δυσκόλεψε στο ρόλο;

Η Διαμάντω πρέπει να περάσει αυτό το μεγάλο εσωτερικό της μαρτύριο εντελώς μόνη, με μοναδικό καταφύγιο την πίστη της.

Πρέπει να παλέψει κρυφά απ’ όλους με νύχια και με δόντια για να προστατέψει την οικογένειά της από την καταστροφή. Κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τίποτα και προπαντός ο γιος της, γιατί θα πρέπει μετά να ξεπλύνει τη ντροπή με αίμα, να σκοτώσει τον πατέρα του ή να σκοτωθεί.

Αυτή η ανάγκη να μένουν τα πράγματα σε μια επίπλαστη επιφανειακή ηρεμία, ενώ η ψυχή της βράζει από κάτω, απαιτούσε από μένα συνεχή εγρήγορση, ώστε να συγκαλύπτονται μεν τα αληθινά της συναισθήματα, αλλά παράλληλα να διαφαίνονται μέσα από τις ρωγμές της, τα κρυφά της βλέμματα, τις αδιόρατες κινήσεις που την αποκαλύπτουν στα μάτια του προσεκτικού θεατή. Και βέβαια επειδή έρχεται αντιμέτωπη με πολύ τραγικές καταστάσεις, υπήρχε μέσα μου μονίμως η έγνοια να τις υπηρετήσω με τέτοιο μέτρο, ώστε να κρατιούνται άριστα οι ισορροπίες, να υπάρχει αληθινή συγκίνηση, αλλά να αποφεύγεται ο μελοδραματισμός.

 Πώς διαμορφώσατε το ρόλο σας; Πορευθήκατε βάσει συντεταγμένων που σας έδωσαν η Ελένη Ζιώγα και ο Νίκος Κουτελιδάκης;

Στην αρχή μελέτησα πολύ το διήγημα και το σενάριο και συζήτησα άπειρες ώρες και με τους δύο για τα χαρακτηριστικά του ρόλου και τις δυναμικές της συμπεριφοράς του.

Όταν είχα πια ένα ξεκάθαρο πλαίσιο, βυθίστηκα μέσα στον χαρακτήρα, έψαξα πίνακες και φωτογραφίες του τόπου και της εποχής, ανακάλεσα μνήμες της παιδικής μου ηλικίας από την αγροτική ζωή στο χωριό μου· κρατούσα μέσα μου πεντακάθαρες τις εικόνες από τον θερισμό με τα δρεπάνια, το σκάψιμο της γης, το τάισμα των ζώων, το μαγείρεμα στη φωτιά, το ψήσιμο του ψωμιού στον φούρνο της αυλής, το γνέσιμο με τη ρόκα, το πλύσιμο των ρούχων στη σκάφη, το κουβάλημα του νερού από την πηγή με τις στάμνες, τα έθιμα στους γάμους, τους χορούς και τα τραγούδια.

Όλα υπήρξαν μια πολύτιμη πρώτη ύλη ώστε να καταλάβω και να αναβιώσω τις συνθήκες της ζωής της Διαμάντως, και στο γύρισμα να συμβαίνουν τα πράγματα απλά και φυσικά, σαν να ήταν δεύτερή μου φύση.

Και βέβαια πάνω απ’ όλα αφέθηκα στη βαθιά συγκίνηση που μού προκαλούσε η ιστορία της ως γυναίκα και ως άνθρωπο.

Η «Αγάπη παράνομη» είναι ανατριχιαστικά επίκαιρη. Εκτιμάτε ότι η μια σειρά μπορεί να παίξει ρόλο- σε ποιο βαθμό- ώστε να  αρχίσει να ξηλώνεται η πατριαρχία με ό,τι αυτή συνεπάγεται;

Δυστυχώς η πατριαρχία αιώνων είναι ακόμα βαθιά ριζωμένη στην ελληνική κοινωνία, και παρά την αλλαγή των καιρών και την κατάκτηση πολλών δικαιωμάτων από τις γυναίκες μετά από αγώνες παγκοσμίως, τα φαινόμενα βίας εις βάρος τους -ό,τι σάπιο έχει έρθει τελευταία στην επιφάνεια με το me too, τον διαδικτυακό σεξουαλικό διασυρμό τους, τους αδιάκοπους βιασμούς και τις συνεχόμενες γυναικοκτονίες- αποδεικνύουν περίτρανα ότι η νοοτροπία του κυρίαρχου αρσενικού που βγάζει όλα του τα συμπλέγματα και την ανανδρία πάνω σε μια αδύναμη γυναίκα είναι ακόμα εδώ, νοσηρή, φριχτή, αποκρουστική και επικίνδυνη.

Χρειάζεται δουλειά χρόνων για να ξεριζωθεί από τα μυαλά αυτών που την αναπαράγουν και τη διαιωνίζουν. Παλιότερα πίστευα ότι η τέχνη μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Τώρα, μετά από απογοητεύσεις δεκαετιών, ξέρω ότι ένα έργο τέχνης δεν μπορεί να φέρει την επανάσταση από μόνο του.

Σίγουρα όμως θα βάλει κι αυτό ένα μικρό λιθαράκι, θα ρίξει μια μποτίλια με ένα μήνυμα στον ωκεανό και μακάρι να βρεθούν τα μάτια που θα το διαβάσουν και οι ψυχές που θα επιτρέψουν στον σπόρο ν’ ανθίσει.

Η σειρά είναι ευκαιρία για να πείτε κι εσείς αυτά που θέλετε σε ό,τι αφορά στην συνθλιπτική- έως και εξοντωτική- πατριαρχία;

Είναι το δικό μας μέσον, ο δικός μας τρόπος για να μιλήσουμε σ’ αυτούς που θα μας δουν. Αν έστω κι ένας λάβει το μήνυμα και κάτι αλλάξει στη σκέψη του, είναι τεράστιο κέρδος.

Μια σειρά που δείχνει την τεράστια καταστροφή και δυστυχία που προκαλούν σε όλους γύρω τα ανεξέλεγκτα ένστικτα, ίσως καταφέρει να διαμορφώσει κάποιες συνειδήσεις.

Το κτίσιμο μιας νέας εποχής, μιας σύγχρονης κοινωνίας απαλλαγμένης από αναχρονισμούς και παθογένειες πρέπει να επιτευχθεί με κάθε δυνατό τρόπο και τα δικά μας όπλα είναι ο Λόγος και ο Πολιτισμός.

 Αρκεί να μιλούν τα θύματα της πατριαρχίας;

Πρέπει να μιλούν και είναι καλό να μιλούν. Το μήνυμα πρέπει να φτάσει παντού, και στα αφτιά του πιο αμετανόητου σεξιστή. Η εποχή αλλάζει. Έρχεται μια νέα γενιά που δεν ανέχεται να την εκμεταλλεύονται, να τη βιάζουν, να τη δολοφονούν ατιμώρητα. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βλέπεις αυτήν την οργή, το «φτάνει πια».

Υπάρχει ευτυχώς ένα τεράστιο κίνημα συμπαράστασης στα θύματα, ένα ρεύμα που εναντιώνεται στην κυρίαρχη σεξιστική κουλτούρα.

Πρέπει όμως να γίνει δουλειά σε βάθος, ξεκινώντας από την ανατροφή που δίνει η οικογένεια στα παιδιά της, περνώντας από το σχολείο, την καθημερινή ζωή, τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και φτάνοντας στην Πολιτεία, στους θεσμούς και τους νόμους της.

Να μην επιτρέπεται πια να αφήνονται παραθυράκια ώστε να μένουν ατιμώρητοι οι θύτες, να γίνουν πιο αυστηρές οι ποινές, να μη διασύρονται και ενοχοποιούνται τα θύματα, να γίνεται δουλειά με κάθε τρόπο.

Να πάψει να σχολιάζεται μια γυναίκα στις τηλεοπτικές εκπομπές ή στο διαδίκτυο για την εμφάνισή της, την ηλικία της, τα κιλά της.

Να γίνει συνείδηση όλων ότι άντρες και γυναίκες είμαστε άνθρωποι με ίσα δικαιώματα στην εργασία, τη σεξουαλικότητα, την αυτοδιάθεση, την ελευθερία.

Στο θέατρο βελτιώθηκαν τα πράγματα από τότε που άνοιξαν στόματα;

Ελπίζω να έγινε αντιληπτό από όλους ότι το να είσαι καλλιτέχνης σημαίνει πάνω απ’ όλα να είσαι άνθρωπος. Είναι αδιανόητο να ασχολείσαι με την τέχνη και να μην έχεις βρει τον τρόπο να καταπολεμήσεις τα σκοτάδια σου.

 Όποιος δεν το αισθανθεί αυτό βαθιά μέσα του σε κάθε του κύτταρο, δεν έχει θέση στον χώρο. Να μη μείνουμε όμως μόνο στο θέατρο. Να έρθει τώρα κάθαρση παντού, σε όλους τους εργασιακούς χώρους, στην πολιτική, τη δημοσιογραφία, τα πανεπιστήμια, τις επιχειρήσεις.

Πουθενά κανένας άντρας σε θέση εξουσίας να μην εκμεταλλευτεί ξανά, να μην προσβάλλει, να μην κακοποιήσει μια εργαζόμενη γυναίκα, που προσπαθεί με αξιοπρέπεια να κάνει καριέρα ή να συντηρήσει τον εαυτό της και την οικογένειά της.

Σας πρότειναν να κάνετε την Κυβέλη Ανδριανού. Η πρώτη σκέψη, η πρώτη αντίδραση;

Μεγάλη τιμή, χαρά, αλλά και ευθύνη. Δεν είναι εύκολο να ερμηνεύσεις ένα υπαρκτό ιστορικό πρόσωπο και μάλιστα να το ακολουθήσεις σε ένα μεγάλο ταξίδι μέσα στον χρόνο, σε διαφορετικές ηλικίες και κοινωνικοπολιτικές συνθήκες.

Ήρθε εύκολα η πρόταση;

Αυτό πρέπει να το ρωτήσετε στη Ρέινα Εσκενάζυ και στην παραγωγή. Η πρόταση μού είχε γίνει πριν από ένα χρόνο, αλλά δεν μπορούσα να τη δεχτώ τότε, παρόλο που με ενδιέφερε πολύ, γιατί ήμουν ήδη δεσμευμένη με την «Αγάπη παράνομη».

Μετά ήταν να παίξει τον ρόλο η υπέροχη Μαρία Ναυπλιώτου, αλλά επειδή κι εκείνη μετά από πολύμηνη αναμονή για έγκριση από την ΕΡΤ τελικά δεσμεύτηκε με μια άλλη σειρά, η πρόταση επέστρεψε σε μένα.

Πόσο δύσκολή ήταν η απόφαση και γιατί;

Δεν ήταν δύσκολη, γιατί έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στη Ρέινα Εσκενάζυ, με την οποία είχα συνεργαστεί πριν από χρόνια στη σειρά «Η τελευταία παράσταση» και ξέρω ότι θα κάνει πολύ σοβαρή δουλειά.

Άλλωστε έχει ανακοινωθεί ήδη ένα εξαιρετικό καστ, ο Άρης Λεμπεσόπουλος θα παίξει τον Γεώργιο Παπανδρέου -η σειρά βασίζεται στο βιβλίο «Φλόγα και άνεμος» του Στέφανου Δάνδολου που αναφέρεται στη σχέση του Γέρου της Δημοκρατίας με την κυρία Κυβέλη- και θα πάρουν μέρος ο Δημήτρης Καταλειφός, η Θέμις Μπαζάκα, η Πέγκυ Σταθακοπούλου, η Κατερίνα Λέχου, η Λένα Παπαληγούρα, ο Αργύρης Πανταζάρας και άλλοι σπουδαίοι ηθοποιοί.

Από την Έλλη Λαμπέτη στην Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου και τώρα στην Κυβέλη. Ποιοι είναι οι φόβοι σε τέτοιους ρόλους, αν υπάρχουν και πώς τους αντιμετωπίζετε;

Ο βασικός φόβος είναι αν θα καταφέρω να αποδώσω σε βάθος την προσωπικότητα της ηρωίδας μου. Επειδή πρόκειται για υπαρκτά πρόσωπα, δεν υπάρχει η ελευθερία να πλάσεις από την αρχή έναν χαρακτήρα με τη φαντασία σου.

Εδώ έχεις την υποχρέωση να υποδυθείς ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Στο Χόλιγουντ αυτή η δουλειά γίνεται με ειδική προετοιμασία των ηθοποιών από πανάκριβους coaches, που δαπανούν πολύ χρόνο και χρήμα για να τους διδάξουν το ιδίωμα, την εκφορά του λόγου, την κίνηση του ρόλου· έπειτα έρχονται οι κορυφαίοι μακιγιέρ με τα πανάκριβα προσθετικά και οι κορυφαίοι κομμωτές με τις πανάκριβες περούκες κι αμέσως έχουμε μπροστά μας ένα πανομοιότυπο πρόσωπο. Και το κοινό έχει εθιστεί σ’ αυτό και ζητάει κι από μας το ίδιο αποτέλεσμα.

Εμείς όμως εδώ στην Ελλάδα με τα φτωχά μας μέσα δεν έχουμε την πολυτέλεια όλης αυτής της προετοιμασίας, οπότε το μόνο που μας μένει είναι να προσπαθήσουμε να αποδώσουμε την ατμόσφαιρα και την αύρα του προσώπου, παρά την ομοιότητα μαζί του.

Σ’ αυτή τη διαδρομή προσωπικά παίρνω πολύτιμη βοήθεια από την καθοδήγηση του σκηνοθέτη και από όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ για το πρόσωπο από βιβλία, ντοκουμέντα, διηγήσεις οικείων του, από οπουδήποτε.

Ποιάν  άλλη σημαντική Ελληνίδα θα θέλατε να υποδυθείτε και γιατί;

Δεν το έχω σκεφτεί και δεν έχω καμιά τέτοια επιθυμία, ακριβώς λόγω όλων αυτών των δυσκολιών που προανέφερα. Προτιμώ να ερμηνεύω χαρακτήρες μυθοπλασίας.

Με το «Γλυκό πουλί της νιότης» πότε θα κλείσουν οι «λογαριασμοί»;

Ελπίζω να επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες να το ανεβάσουμε το προσεχές φθινόπωρο.

Οι χαρακτήρες που έχουν περάσει δια πυρός και σιδήρου σε τί βαθμό έχουν επίδραση πάνω σας;

Ζεις μαζί τους για καιρό, οπότε γίνονται ένα κομμάτι της ζωής και των αναμνήσεών σου. Μέσα απ΄αυτές τις διαφορετικές εκδοχές της ανθρώπινης περιπέτειας διδάσκεσαι πολλά και κατανοείς περισσότερο την ανθρώπινη φύση.

Όταν τους ερμηνεύω, ταυτίζομαι και συμπάσχω μαζί τους, προσπαθώντας να τους δώσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βάθος και εσωτερική αλήθεια. Αυτό εκείνη την εποχή μού δημιουργεί έντονη ψυχική και σωματική κούραση, αλλά η κάθαρση μέσω της τέχνης και η ικανοποίηση του καλλιτέχνη με λυτρώνουν. Όταν απομακρύνεται ο ρόλος μέσα στον χρόνο, απομακρύνομαι κι εγώ απ’ αυτόν. Μένει μόνο το απόσταγμα και η διδαχή της εμπειρίας.

Info

«Αγάπη παράνομη», από την ΕΡΤ1, Σάββατο στις 22.00. Σενάριο Ελένη Ζιώγα, σκηνοθεσία Νίκος Κουτελιδάκης, με τους Καρυοφυλλιά Καραμπέτη  Νίκο Ψαρρά , Μιχαήλ Ταμπακάκη , Ευγενία Ξυγκόρου , Γιάννη Νταλιάνη, Μαριάνθη Σοντάκη, Γιώργο Ζιόβα , Μαρία Αθανασοπούλου, Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά, Δημήτρη Αριανούτσο , Παντελή Παπαδόπουλο  κ.ά..

Διαβάστε επίσης

Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Απειλεί με μηνύσεις την αδερφή της αν συνεχίσει τις προσβολές

Έρρικα Μπίγιου: «Παραλίγο να συνεργαστώ με τον Τζουντ Λο»

Ιωάννα Τούνη: Κατέθεσε μήνυση στον Μάκη Κατμετζόγλου για το revenge porn βίντεο – Τι λέει ο δικηγόρος της

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 11:08