ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 02:23
MENU CLOSE

TikTok: Νέο φίλτρο προστασίας για πιθανό επιβλαβές περιεχόμενο στην εφαρμογή (photos)

19.07.2022 15:18

Νέο φίλτρο για επιπλέον ασφάλεια των χρηστών του και των εμπορικών προϊόντων που διαφημίζονται σε αυτό λανσάρει το TikTok, τα επίπεδα διασφάλισης προσωπικών δεδομένων του οποίου είχαν βρεθεί στις αρχές Ιουλίου στο επίκεντρο αμφισβήτησης στις ΗΠΑ.

«Το Inventory Filter του TikTok παρέχει στους διαφημιζόμενους περισσότερο έλεγχο του περιεχομένου που εμφανίζεται δίπλα στις διαφημίσεις και είναι διαθέσιμο σε 25 χώρες και περισσότερες από 15 γλώσσες. Το συγκεκριμένο φίλτρο είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την ασφάλεια των brands στο TikTok», αναφέρει η εταιρεία.

Ενσωματωμένο στη  διαδικασία ρύθμισης διαφημίσεων, στο TikTok Ads Manager, το νέο φίλτρο χρησιμοποιεί τεχνολογία «machine learning» (μηχανική μάθηση μέσω αλγόριθμου) για τον εντοπισμό μεταβλητών στο περιεχόμενο που έχει ανεβάσει ο χρήστης, φιλτράροντας κάθε μεταφόρτωση.

Η εταιρεία αναφέρει ότι μέχρι στιγμής εκατοντάδες μεγάλες εταιρείες έχουν αξιοποιήσει το νέο εργαλείο εντός της δοκιμαστικής περιόδου, «με κάθε καμπάνια να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα».

Επίσης, τονίζεται από την εταιρεία ότι «θέτουμε την ασφάλεια ως την υψηλότερη προτεραιότητά μας και επενδύουμε συνεχώς σε πολιτικές, χαρακτηριστικά προϊόντων, ανθρώπους και τεχνολογίες που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου καθένας μπορεί να αισθάνεται ασφαλής για να εκφραστεί χωρίς επιφυλάξεις».

Διαβάστε επίσης:

Φαίη Σκορδά: Και τυπικά στον ΣΚΑΪ η παρουσιάστρια – Σε διερευνητικές ο ΑΝΤ1 για τη διαδοχή της (photos)

Disney+: Μίνι σειρά για τους Sex Pistols με την «υπογραφή» του Ντάνι Μπόιλ

Τηλεθέαση: Κερδίζουν έδαφος τα «Others»

ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 01:02
Exit mobile version