Ραδιόφωνο: Χορός εκατομμυρίων δευτερολέπτων διαφήμισης - Καλύτερη η «εικόνα» σε σχέση με το περσινό οκτάμηνο
Με διψήφια αύξηση 12,8%, έκλεισε το πρώτο οκτάμηνο του 2022 η διαφημιστική απορρόφηση στο ραδιόφωνο, συγκριτικά με τα αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Πιο αναλυτικά το διάστημα Ιανουαρίου-Αύγουστου 2022, ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος στην Αθήνα αυξήθηκε κατά 19,79% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκε κατά 11,28% και στην Περιφέρεια κατά 9,57%. Υπενθυμίζεται ότι το ίδιο διάστημα το 2021, καταγράφηκαν 87.260.094 δευτερόλεπτα (ή 1.009 ημέρες) διαφημιστικού χρόνου.
Υψηλές επενδύσεις σε διαφημιστικό χρόνο για επικοινωνία υπηρεσιών/προϊόντων στα FM καταγράφονται από τον κλάδο τροφίμων και ποτών που βρίσκονται σταθερά στην κορυφή.
Η κατηγορία κατέγραψε αύξηση 12.217.464 το 2022, από τα 11.183.248 δευτερόλεπτα το 2021. Επόμενες στη σειρά, με μεγάλη ωστόσο διαφορά, είναι οι κατηγορίες διασκέδασης, εξοπλισμού οικοδομής και κινητής τηλεφωνίας.
Η τριάδα κορυφής της λίστας εταιρειών με τη μεγαλύτερη επένδυση σε δευτερόλεπτα, αποτελείται από επιχειρήσεις σουπερ μαρκετ και συγκεκριμένα από τις AB Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς και Μασούτης.
Διαβάστε επίσης
ΑΝΤ1: Τέλος ο «Εκατομμυριούχος», αλλά μέχρι την άνοιξη