ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 19:46
MENU CLOSE

Ραδιόφωνο: Χορός εκατομμυρίων δευτερολέπτων διαφήμισης - Καλύτερη η «εικόνα» σε σχέση με το περσινό οκτάμηνο

07.10.2022 11:18

Με διψήφια αύξηση 12,8%, έκλεισε το πρώτο οκτάμηνο του 2022 η διαφημιστική απορρόφηση στο ραδιόφωνο, συγκριτικά με τα αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Πιο αναλυτικά το διάστημα Ιανουαρίου-Αύγουστου 2022, ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος στην Αθήνα αυξήθηκε κατά 19,79% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκε κατά 11,28% και στην Περιφέρεια κατά 9,57%. Υπενθυμίζεται ότι το ίδιο διάστημα το 2021, καταγράφηκαν 87.260.094 δευτερόλεπτα (ή 1.009 ημέρες) διαφημιστικού χρόνου.

Υψηλές επενδύσεις σε διαφημιστικό χρόνο για επικοινωνία υπηρεσιών/προϊόντων στα FM καταγράφονται από τον κλάδο τροφίμων και ποτών που βρίσκονται σταθερά στην κορυφή.

Η κατηγορία κατέγραψε αύξηση 12.217.464 το 2022, από τα 11.183.248 δευτερόλεπτα το 2021. Επόμενες στη σειρά, με μεγάλη ωστόσο διαφορά, είναι οι κατηγορίες διασκέδασης, εξοπλισμού οικοδομής και κινητής τηλεφωνίας.

Η τριάδα κορυφής της λίστας εταιρειών με τη μεγαλύτερη επένδυση σε δευτερόλεπτα, αποτελείται από επιχειρήσεις σουπερ μαρκετ και συγκεκριμένα από τις AB Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς και Μασούτης.

Διαβάστε επίσης

ΑΝΤ1: Τέλος ο «Εκατομμυριούχος», αλλά μέχρι την άνοιξη

«Η Γη της Ελιάς»: O Ανδρέας Γεωργίου μίλησε για τις εξελίξεις της δεύτερης σεζόν – Τα spoiler που έδωσε (Video)

Ο «Σασμός» έχει πάρει την ανηφόρα της τηλεθέασης

ΣΑΒΒΑΤΟ 01.06.2024 19:45
Exit mobile version