search
ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 11:51
MENU CLOSE

Η τραγωδία στα Τέμπη θα μπορούσε να είχε αποτραπεί – Δεν όρισαν σταθμάρχη μετά την κατάρρευση της τηλεδιοίκησης

13.03.2023 21:16
tempi treno 654- new

Συγκλονίζουν τα στοιχεία και οι πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τη λειτουργία του σιδηρόδρομου και τις παραλείψεις που μοιραία οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ειδικότερα, ο σταθμός «Ευαγγελισμός» που βρίσκεται μόλις 9 χιλιόμετρα από το σημείο της σύγκρουσης, ο οποίος θα μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα, έκλεισε από τότε που ενεργοποιήθηκε το σύστημα τηλεδιοίκησης σύμφωνα με αποκάλυψη του Open.

Παρότι μέχρι τότε υπήρχε σταθμάρχης και κλειδούχος στον σταθμό, με την εφαρμογή της τηλεδιοίκησης θεωρήθηκε πως ήταν περιττοί. Ωστόσο, όταν κατέρρευσε η τηλεδιοίκηση δεν ενεργοποιήθηκε εκεί το προσωπικό κάτι το οποίο θα εμπόδιζε το ατύχημα. Σύμφωνα με τον Κώστα Γενηδούνια πρόεδρο των Μηχανοδηγών… «δεν θα γινόταν η σύγκρουση αν λειτουργούσε ο σταθμός Ευαγγελισμός».

Ο κ. Γενηδούνιας εξήγησε ότι, «ο σταθμός αυτός λειτουργεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα προσωπικού του ΟΣΕ. Τα τελευταία χρόνια δεν λειτουργούσε. Παίρναμε γραμμή, όπως το ακούτε στο ηχητικό, από τη Λάρισα μέχρι τους Νέους Πόρους, που είναι περίπου η απόσταση 65 χιλιόμετρα».

Σοκαριστική καταγγελία για το σταθμαρχείο Λάρισας -«Έκαναν πάρτι, έσβηναν φώτα, μουσικές, ουίσκι»

Σύμφωνα με υπάλληλο της καθαριότητας στο σταθμαρχείο της Λάρισας, τα πάρτι ήταν συχνό φαινόμενο, με τους εργαζόμενους να μαζεύονται με φίλους τους, να βάζουν μουσική και να πίνουν ποτά.

«Εκείνο το βράδυ είχα ρεπό, γιατί βράδυ δουλεύω. Φεύγω από Θεσσαλονίκη με το 63 19:25, είναι αυτό το τρένο δηλαδή, έτσι πάει, και κατεβαίνω στη Λάρισα και μετά κάθομαι εκεί μιάμιση ώρα και περιμένω το 62.

Μαζεύονταν εκεί πέρα το βράδυ, ας πούμε. Μαζεύονταν, έσβηναν τα φώτα, μουσικές, ουίσκι. Πάρτι ας το πούμε. Εγώ τουλάχιστον όταν πήγαινα εκεί πέρα, έβλεπα κάποια πράγματα, γιατί μιλούσα, χαιρετούσα».

«Ο πίνακας υπολειτουργούσε»

Η καθαρίστρια μιλά και για τον πίνακα με τα κλειδιά και την επικοινωνία ανάμεσα σε μηχανοδηγούς αμαξοστοιχιών και σταθμάρχες.

«Ο πίνακας υπολειτουργούσε και θα το ξαναπώ, πιο πολύ συνεννοούνταν με τα τηλέφωνα, σταθμάρχης με μηχανοδηγό. Εγώ αυτό είχα καταλάβει τόσο καιρό, σας είπα είμαι στην καθαριότητα. Η λειτουργία γίνεται με το τηλέφωνο και υπάρχει και ένα σαν GPS εκεί πέρα μηχανοδηγού με σταθμάρχη.

Δύο χρόνια που είμαι εκεί, πρώτα περνούσε η εμπορική προς Αθήνα από την πρώτη γραμμή της Λάρισας και μετά έφευγε το Intercity 62. Αυτό τώρα πώς έγινε δεν γνωρίζω».

Διαβάστε επίσης:

Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στη Σίνδο (Videos)

Πέθανε ο ηθοποιός Γιώργος Ζωγράφος

Φθορές σε γέφυρα της Εθνικής – Τα σίδερα είναι ορατά με γυμνό μάτι (Video)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20.04.2024 11:49