Zara: Σάλος στο Τwitter για την αμφιλεγόμενη καμπάνια με επίκεντρο τη Γάζα - «Ο πόνος μας δεν είναι προς πώληση»
Σάλος έχει ξεσπάσει στο Twitter με την αμφιλεγόμενη καμπάνια του Zara, εξαιτίας των αμφιλεγόμενων εικόνων που παραπέμπουν στον πόλεμο του Ισραήλ.
Πολλοί χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης να καλούν σε μποϊκοτάζ, ενώ άλλοι «διαβάζουν» το concept «ως backstage έκθεσης γλυπτικής».
«Καμία σχέση με πόλεμο»
«Από πού το καταλάβατε αυτό; Εμένα περισσότερο για αμπαλάζ κούκλας μου κάνει. Καμία σχέση με πόλεμο πάντως!», αναφέρουν άλλοι.
«Εν τω μεταξυ οποιος παει να δει ολες τις φωτο θα διαπιστωσει ότι πρόκειται για αγαλματα και κουκλες μοδας αμπαλαρισμενες.Καμια σχεση με γενοκτονια καμια σχεση με γαζα.Τους εχεις κάνει την καλυτερη διαφήμιση. Μπαινουν ολοι να δουν τα ρουχαλακια και αντιλαμβανονται αμεσα το κονσεπτ», σημειώνουν.
Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε, η φωτογραφία «κατέβηκε» από τον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram.
Ωστόσο, η πλέον «ενοχλητική» φωτογραφία με την κούκλα μέσα στο λευκό πανί, ενώ το hashtag #BoycottZara έχει γίνει ήδη trend.
«Νομίζετε ότι 20.000 άνθρωποι σκοτώνονται και είναι φυσιολογικό να χρησιμοποιείτε το θάνατό τους ως μέθοδο μάρκετινγκ; Μην βγείτε και πείτε ότι δεν το θέλατε… αηδιαστικό», αναφέρουν μερικοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε επίσης: