20/01/2019 14:16:14

Οι... Κροίσοι της κρίσης: Σαν καραμέλες πουλιούνται οι BMW

Οι... Κροίσοι της κρίσης: Σαν καραμέλες πουλιούνται οι BMW - Media

Η επιδεινούμενη οικονομική κρίση σε όλο τον κόσμο δεν στάθηκε εμπόδιο στο γερμανικό γκρουπ BMW για να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων του. Οι πολυτελείς μάρκες που εκπροσωπεί το συγκεκριμένο γερμανικό γκρουπ τον περασμένο Μάρτιο σημείωσαν σημαντική αύξηση στον τομέα των πωλήσεων.

Όπως ανακοινώθηκε η επίδοση του Μάρτιου συνέβαλε στην επίτευξη νέου ρεκόρ πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Σε όλο τον κόσμο, πουλήθηκαν συνολικά 232.556 οχήματα BMW, Mini και Rolls-Royce, αύξηση 9,2% από πέρσι. Το πρώτο τρίμηνο του 2015, το BMW Group κατέγραψε αύξηση 8,1% με παραδόσεις 526.669 οχημάτων στους πελάτες.

«Ήταν το ισχυρότερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία μας και αυξήσαμε τις πωλήσεις σε όλες τις περιοχές, σε όλο τον κόσμο», σχολίασε ο Ιαν Ρόμπερτσον, μέλος του διοικητικού συμβουλίου. «Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις την ανάκαμψη στην Ευρώπη να συνεχίζεται και τις πωλήσεις στη Β. Αμερική να παραμένουν ισχυρές. Με την ώθηση που θα δώσει η γκάμα νέων προϊόντων που λανσάρουμε φέτος, είμαι σίγουρος ότι θα πετύχουμε το φετινό στόχο που είναι να παραδώσουμε στους πελάτες μας περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ», πρόσθεσε.

Συνολικά 195.593 οχήματα μάρκας BMW παραδόθηκαν στους πελάτες το Μάρτιο, νέο ρεκόρ μήνα (+5,1%). Επίσης, ήταν το καλύτερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της μάρκας με συνολικές πωλήσεις 451.576 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, αύξηση 5,4% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Η Σειρά 2, το Μάρτιο πέτυχε 14.696 πωλήσεις. Η Σειρά 4 είχε 18.373 παραδόσεις το Μάρτιο. Η Σειρά 5 διατήρησε τη δύναμή της με συνολικές πωλήσεις 36.028 το Μάρτιο, αύξηση 0,3%. Παράλληλα, η τρίτη γενιά X5 αύξησε τις πωλήσεις της κατά +12,1%, φτάνοντας τα 15.289 οχήματα. Η X6 σημειώσει άνοδο 5,4%, 3.880 μονάδες.

Πάνω από 2.600 ηλεκτρικά οχήματα BMW i πουλήθηκαν το Μάρτιο. Οι πωλήσεις του i3 ήταν υψηλότερες από οποιονδήποτε προηγούμενο μήνα, φτάνοντας συνολικά τα 2.067 οχήματα, ενώ η θετικά κινήθηκε και η ζήτηση για το i8, που πρόσφατα ανακηρύχθηκε World Green Car of the Year.

Οι πωλήσεις Mini αυξήθηκαν σημαντικά. Το Μάρτιο του 2015, οι παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 38,9% φτάνοντας τις 36.635 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου έφτασαν στα 74.312 οχήματα, αύξηση 28,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Συγκριτικά με το περσινό πρώτο τρίμηνο που ήταν ιδιαίτερα ισχυρό για τη Rolls – Royce, λόγω της δημοτικότητας του πρόσφατου μοντέλου Wraith, οι πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2015 ήταν μέτριες. Οι δύσκολες συνθήκες της αγοράς πολυτελών οχημάτων στην Κίνα ήταν μια σημαντική αιτία για αυτή την επίδοση. Η Rolls-Royce έχει παραδώσει μέχρι στιγμής φέτος 781 αυτοκίνητα σε πελάτες (-12,9%).

Στην Ευρώπη, οι παραδόσεις BMW και Mini αυξήθηκαν κατά 11,8% το Μάρτιο, με πωλήσεις 114.290 οχημάτων. Το πρώτο τρίμηνο σημειώθηκε επίσης σταθερή αύξηση +9,6% με τις συνολικές παραδόσεις να ανέρχονται σε 234.658.

Η BMW Motorrad παρέδωσε 15.912 μοτοσικλέτες και maxi-scooters το Μάρτιο, αύξηση 4,8% έναντι του περσινού Μαρτίου. Το πρώτο τρίμηνο, οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,2% με το συνολικό αριθμό να κυμαίνεται στις 31.370 μονάδες.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.