24/08/2019 18:04:20

H OTEAcademy διοργάνωσε το 1o Love2Learn σεμινάριο βασισμένο στις αρχές του Customer Experience

H OTEAcademy διοργάνωσε το 1o Love2Learn σεμινάριο βασισμένο στις αρχές του Customer Experience - Media

 

 

Η OTEAcademy αξιοποιώντας τις αρχές του Customer Experience δημιουργεί μια διαφορετική εκπαιδευτική προσέγγιση, το Love2Learn. Το πρώτο Love2Learn σεμινάριο δεν θα μπορούσε να έχει άλλη θεματολογία από την Εμπειρία Πελάτη.

Οι συμμετέχοντες του Love2Learn - BC2X®, HR Managers από τις μεγαλύτερες εταιρείες, έπαιξαν, διασκέδασαν, προβληματίστηκαν, συνδύασαν τη λογική με το συναίσθημα και επεξεργάστηκαν μέσα από βιωματικές ασκήσεις τη σημαντικότητα του ρόλου τους και του Employee Experience Excellence ως προϋπόθεση για εξαιρετικό Customer Experience.

Η ομάδα του Love2Learn έχει σκοπό να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των εμπλεκόμενων μερών μιας επαγγελματικής εκπαίδευσης μέσα από μη παραδοσιακές διαδικασίες, με αυθορμητισμό, δημιουργικό παιχνίδι και τέχνες.

Το επόμενο προγραμματισμένο Love2Learn πρόγραμμα ξεκινά στις 19 Οκτωβρίου, αφορά Project Management και έχει τίτλο «Introduction to PMI Methodology». Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος που έχει δημιουργηθεί αναμένεται σύντομα να είναι sold out.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.Love2Learn.gr.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.