search
ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 06:19
MENU CLOSE

Πώς επηρεάζουν τα social media τις καταναλωτικές μας συνήθειες;

26.11.2016 09:12
Πώς επηρεάζουν τα social media τις καταναλωτικές μας συνήθειες; - Media

 

Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν άλλαξε μόνο τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, αλλά και τις καταναλωτικές μας συνήθειες – τις προτιμήσεις μας σε προϊόντα, αλλά και το πως κάνουμε αγορές.

Πριν προβούν σε κάποια αγορά, σήμερα οι καταναλωτές μπορούν να δουν στο Instagram, το Facebook ή το Pinterest, φωτογραφίες χιλιάδων προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, να αναζητήσουν τη χαμηλότερη τιμή ή προσφορές, καθώς και να διαβάσουν την κριτική άλλων αγοραστών για οτιδήποτε έχουν… βάλει στο μάτι.

Σύμφωνα με την έρευνα Total Retail 2016 της PwC, στην οποία συμμετείχαν 23.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο, το 78% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα social media όταν πρόκειται να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω του Internet.

Όπως μπορείτε να δείτε και από το γράφημα που ακολουθεί, το 45% των καταναλωτών στρέφεται προς τα κοινωνικά δίκτυα για να διαβάσει κριτικές προϊόντων και σχόλια άλλων χρηστών – με το 22% από αυτούς μάλιστα να γράφουν και οι ίδιοι, το 44% χρησιμοποιεί τα social media για να βρίσκει προσφορές, ενώ το 16% πραγματοποιεί και αγορές άμεσα.

Πηγή: pc magazine 

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 02:30